Teşekkür 16:21

Merhaba Adım Seda blog ismindende anlaşılacağı gibi:).Ev hanımıyım.Uzun zamandır başta portakalağacı olmak üzere uzun bir süredir yemek bloglarını takip ediyordum eşimede sık sık "bende blog açağım ama yapabilir miyim diye endişe ediyorum" deyip durur bu fikrimden vazgeçerdim .Hatta aileme,çevreme bu bloglar sayesinde değişik tarifler uygulamış ve çokda iyi sonuçlarla övgüler almışımdır.Özellikle yaptığım keklerim pek bir meşhurdur.Neyse lafı fazla uzatmadan burdan öncellikle biricik eşime çok teşekkür ediyorum çünkü bu sayfayı bana o hazırladı ve ısrarla biran önce birşeyler yayınlamamı bekliyor biliyorum çünkü geçen gün yaptığım portakalağacından armutlu süperrr olan kekimin resmini çekip yayınlamamı istedi.Tabi bende heyacanlandım çünkü nasıl resim çekilir nerde ışık yakalanır ve hangi tabakda nasıl durur diye aman Allahım ne kadar zormuş:)(oysa ben itiraf ediyorum blogları takip ederken niye hergün birşeyler koymuyorlar niye yazmıyorlar diye içten içe kızardım)şimdi anlıyorum.Bugünlük bu kadar yeter sanırım hala çok heyacanlıyım:)Rabbimizin izniyle inşallah üstesinden gelebilirim.

Not:Bu arada ilk yorumuyla beni yanlız bırakmayan Kuaybe kardeşime çok teşekkür ederim.Allah ondan razı olsun .Gelen ilk yorumu okurken heyacanımı görmenizi isterdim