23:13





Bahçeden Doğal





Sarımsak ve Soğan
Tamamen Doğal Sarımsak ve Soğan
Sonunda temizliğimiz bitti.Allaha çok şükür.Hala inanamıyorum, evde silinmedik ciflenmedik çamaşır suyu kullanmadık yer kalmadı evin her yerinden mis kokular geliyor.Darısı başınıza.Boşuna denmemiş temizlik İmandan gelir diye.Yaz temizliğim erkenden bitti tabi bizde bittik:) Vildanım olmasa ben hala temizliyor olurdum ve bir ayda sürerdi herhalde.Bir yandan temizlik yaparken biryandan da telefon tarafiğimizde sürdü.Cuma akşamı annem geldi(almaya gittik) gelirken de boş gelmemiş tabi bahçenin ilk doğal mahsüllerini unutmamış.Öyle güzellerki taptezecikler.Bu arada Kadriye anneminde eli hala sargılı.Pansumana gidip geliyor.Dikişleri daha alınmadı.Bu arada temizlikte kendimle de dalga geçmeyi unutmadım annemlere bakın gelininiz ne kadar pasaklı deyip deyip durdum.Ben yetmiyormuşum gibi canım eşimden bir yandan sen yapma bir yıl dokunma birşeye temizliği şimdi kardeşime anneme yaptır diye dalga geçti:)Birazdan yorgunluğumuzu atmak için sahile yürüyüşe çay içmeye gideceğiz oradan da ananem sabah rahatsızlanmış(grip)ziyarete gideceğiz.Şimdilik hoşçakalınnn.