Vay Halimize 22:04

Daha yeni oturdum inanamıyorum!(saat şuan 22.00)Elimde çayım günün yorgunluğunu atmaya çalışıyorum.Bugün öyle birgündüki kelimelere nasıl dökeceğim ben?Sabahın yedisinde eşimin anemin elini kesmesini söylemesiyle başladı(birlikte kahvaltı ediyorlardı)doğru hastaneye doktor olmadığından pansuman yapalıp eve gelinmesi ve tekrar mesai saatinin başlamasıyla dikiş atılması ve biraz içimizin rahatlaması.Ve kolları sıvayıp dün kalınan yerden devam edilmesi.Bugünde hayatımda ilk kez elime fırça aldım balkonumuz ufak olduğundan annem yapacaktı boyayı(eski ev hanımları işte ellerinden her iş geliyor)tabi bende anne ben yaparım sen talimat ver dedim ilk de bayağı bir zorlandım fırça tutmak,fırçaya alınan boyayı akıtmadan sürmek,elimde bez hem keyifli hemde yorucuydu.İnsan hızını aldımı her yeri boyamak istiyor itiraf ediyorum:)
İnsan her haline şükretmeli ayrıca bugün onu daha iyi kavradım sanırım.Annem tek eliyle birşeyler yapmak istemesi birşey giymeye çalışırken bile bizim ona yardım etmemiz Rabbimizin bize neler bahşettiğini ve kıymetini nasıl bilmemiz gerektiğini anlamamızı sağlıyor.
Neyse Lafı fazla uzatmadan anlatayım biraz olsun ev toparlandı artık eminim hafta sonunda biter bu işler.Canım eşimde bugün çok yorulmuş çok yoğun bir gün geçirmiş şuan yatıyor bizde dinlenmeye çalışıyoruz.Allahım işleri biran önce bitirmemiz için bize yardım et(amin)
Bu arada benim annem aradı yarın akşam birkaç günlüğüne gelecekmiş.Kendisi kışı İstanbulda yazı Babaeski-Alpulluda babamla birlikte emekliliğin tadını çıkararak ufak bahçemizde birşeyler ekip sürekli bizi arıyarak ne zaman geleceğimizi sorarak geçiriyor:)Herşeyi taze yememizi istediğinden ve tabiki özlediğinden sık sık aramaları(şikayetçi değilim yanlış anlaşılmasın).Kalabalık bir ailem var dayılarım,yeğenlerim,yengelerim,teyzemler,eşimin ailesi ve biz kolay kolay birbirimizden ayrılmayız bu çokda hoşuma gider çünkü eskisi gibi birbirine bağlı aileler parmakla sayılacak kadar az sanırım.Mesela bayram sabahları mutlaka herkez ananemde kahvaltıya davetlidir.Kolay kolay onları orda yanlız bırakmayız.Çok fotograflar bekliyor bloğumu:)hani takip eden arkadaşlarım varsa size güzel doğa resimleri,turşular,reçeller vs.birçok şey aktarmayı düşünüyorum.
Yorulunca daha çok yazacak şey buluyorum galiba bennn.......