22:28

KIZARTMA


DSC00881


Temizlik yaparken kolay ve pratik bir tarif.Karışık kızartma,kıvırcık salatası ve erik hoşafı(geçen yaz annemlerin bahçeden buzlukta son kalanlar).Yaz geliyor bununların yanınada bir karpuz yada kavun oldumu değmeyin keyfimize:)Ama biz bu kızartmayı sürekli yiyemiyoruz eşim sebebiyle(kolestrol).Kızartmalarımızı bile zeytinyağıyla kızartıyorum desem yeridir.


BAHÇEDEN TAZE BAKLABAHÇEDEN TAZE BAKLA






DSC00882

Az önce geldi taze hatta birazda çamurlu baklalarım ve nanelerim.Annem kısa bir süre kalıp Cuma günü döndü. Biraz rahatsız olduğundan dayım götürdü tabi oda geri dönerken birşeyler göndermeyi unutmamış henüz ne yapacağımı bilmiyorum çünkü eşimle ben zeytinyağlı baklayı pek yemeyiz.Büyük bir çoğunluğunu Kadriye annemlere verdim.Kalanlarıyla da değişik birşeyler denemek istiyorum.

Bunlarda Eşimin Erenkey Tarım İl Müdürlüğünün bahçesinde çektiği resimleri paylaşmak istedim.





DSC00879 DSC00880

7 yorum:

Kuaybe dedi ki...

O kızartmaları nasıl canım çekti anlatamam :))

Afiyet olsun size..

Taze bahçe sebze ve meyveleri de bir başka güzel oluyor.. Yazın eşimin köyüne gittiğimizde en lezzetli kayısı ve erikleri topluyorum ağaçlardan..Dalından koparıp yemek başka oluyor..

Bir Hoş Seda imiş... dedi ki...

Sağol canım buyur beraber yiyelim:)İnsanın doğal ve nasıl yetiştirilip sofralarımıza geldiğini görmekte ayrı bir keyif ayrıca Rabbimize ne kadar şükretmemiz gerektiğinide her defasında daha iyi anlıyorum.Yusufçuğuda bol bol kokluyorum bayılıyorum bebek kokusuna.

Adsız dedi ki...

Baklaaa...Ay bir bakla olsa da yesek zeytinyağlı yoğurtlu...

İyi günler...Güzel blog arasıra bakmak lazım...

Ferahnaz-Belçika

Bir Hoş Seda imiş... dedi ki...

ferahnazcım gönderelim sanada :)

Bir Hoş Seda imiş... dedi ki...

ferahnazcım gönderelim sanada :)

Adsız dedi ki...

Bakla bir yana benim de canım Kızartma istedi...Şu kızartma ne güzel birşey ya.Bir de kilo aldırmasa...Bu arada herşey doğal olunca yemesi de güzel oluyor sanırım.
Malatya-Kayısı kentinden sevgiler...

Bir Hoş Seda imiş... dedi ki...

İstanbuldan da malatya ya sevgiler.O güzel günkuruları yokmu deyme tatlılara taş çıkartıyor.Ayrıca kızartmanın yerinide hiç birşey almıyor bizde sürekli yapmayalı değil mi arada sırada kaçamak yapmak lazım.