Ben Geldim 16:55

Blog sahibi olmak ne zormuş.Hem günlük işlerle uğraşırken hemde aklından bloğunun çıkmaması birşeyler eklemek isteği fakat fırsatının olmayışı ya çalışan bayanlardan yada bir anne adayı olsaydım kimbilir ne olurdu?Diğer blog sahiplerini tebrik etmekten başka söylenecek söz yok bence:)Tarif ekleyemiyorum çünkü henüz bir fotograf makinem yok cep telefonun kamerasıylada bir yere kadar birde çözünürlüğü yüksek cep telefonuda eşimde olunca beklemek zorunda kalıyorum.Şuan için kamerları araştırma aşamasındayız en yakın zaman da bir tane temin edeceğiz inşallah.Aslında birkaç tane çekilmiş fotografım var onlarıda en yakın zamanda ekleyeceğim.Bu arada gelen bir emaili aktarmak istiyorum ne kadar doğru ne kadar yanlış bilmiyorum en azından aklımızda bulınsun diye aktarıyorum.

Eğer bir gün ATM makinelerinden bir soyguncu tarafından para çekmeye
zorlanırsanız,

PIN kodunuzu ters girmeniz halinde (Örn. 1234 yerine 4321.. gibi).
Makine parayı veriyor ancak bu arada polis de çağırıyor:)) (yorum sizin)

Allah hertürlü kötülükten ve kötülerden korusun.(Amin)

8 yorum:

Bir Hoş Seda imiş... dedi ki...

Thank you very much for your nice compliments.Your welcome anytime with comments.

Adsız dedi ki...

Enteresan bilgi...
Teşekkürler

Adsız dedi ki...

Başka bir konuda birşey ararken buldum, enteresan bir bilgi...Aklımızda bulunsun...

Adsız dedi ki...

Ay ben bunu okumuştum, bir gün gittim ATM'ye az kalsın deneyecektim, sonra korktum dedim başıma iş alırım..İnsanın aklına takılınca işte...Bu arada sitene ilk kez geldim...Hayırlı olsun...Başlıktaki logo çok hoşuma gitti...Eline sağlık...Görüşmek üzere...

Filiz Demirhanlı-İstanbul

Adsız dedi ki...

Ya birşey kafama takıldı...
Peki şifre 1111 gibi hep aynı harflerden oluşursa n'olcak ?

Adsız dedi ki...

O zaman senin paralar nanay...naaanayy...
Tiz gidesin, şifreni değişesin...
Hakkaten ne olur acaba ? Aynı rakamlar olmuyordu sanırım ama...

Adsız dedi ki...

İlk defa duydum, hani deneyeyim diyeceğim ama başımıza iş alırız sonra...

Bu arada siteniz hayırlı olsun, bir de hoşseda mutfakta diye bir site var, o zannedip girdim ama sizinki yeni bir site.
Başarılar dilerim, takip edeceğim...

Selamlar
Nilay
Florya/İst

Bir Hoş Seda imiş... dedi ki...

Arkadaşlar yorumlarınız için öncellikle hepinize teşekkür ederim öyle güzelki birilerinin bloguna yorum bırakması bu kadar mutlu olabilceğimi bilseydim önceden açardım:)
deadblue bişey değil çok ilginç bir nickname var bu arada
nesrincim inşallah o durumlara hiç düşmeyiz
filiz bende aynısı düşündüm ya doğruysa diye boşu boşuna polislerimizide meşkul etmeyeyim dedim:) ferahnaz sanırım aynı numaralar oluyor ananemden biliyorum ama genede şifre değiştirmekte fayda vardır sanırım nilay diğer arkadaştan haberim yoktu.İyi dilekleriniz için tekrar teşekkür ederim.Sık sık beklerim:)