Özlenen beklenen İnsan geldi:P 17:02

Ey ahali duyduk duymadık demeyin ben bloğumu çok şükür yenileyebiliyorum

Duyan duymanaya okuyan okuyamayana gören görmeyene duyursun(heuhehe)

Hani siz beni özlediniz ya ondan bu kadar abartıyorum.Sanırım oldukça uzun bir ara oldu.Ama bu arayı isteyerek vermedim.Sebeplerimi kısaca sıralayalım;

Evimde misafirlerim vardı.evde 3 kadın bir erkek herkez bilgisayar başında olmak istedi.

Annem şehirdışından geldi her ayki rutin doktor kontrollerini yaptırdık.

Evlilik yıldönümümüzü kutladık

Ben nerdeyse boyun fıtığına yakalanıyordum(sabah akşam iğne seanslarım vardı)Hatta doktor beyimiz geçmez ise eşimle bana fizik tedaviye gitmemizi önerdi.

Şuan hala bu sıcakta gribim

Genelde yeni şeyler denemedim.Hatta hep dışarıdan ordan burdan yada hazırlanmış sofralara gitmeyi tercih ettim.

Önemli bir süpriz artık ekmeğimi kendim yapmaya başladım sonunda istediğim ekmek yapma makinasını hediye olarak alınınca:)mutlu ve sevinmiş biri olarak bol bol evde ekmek ve kek yapmayı denedim.Burda yayınlamıyorum çünkü herkezin evde ekmek yapma makinası yok.İstek olursa yayınlarım.

Bilgisayar başına oturunca bişilerde yapmayınca utandım ama artık kesin karar verdim günlük gibi tutucam yemek bloğu olayından çıkıcam.Yeni bişiler denersemde yayınlarım ilgilenenlere duyurulur.

Ayrıca bol bol gezdim hep dışarlardaydım.Bir gün orda birgün burda kahvaltılardaydım.

Eşim ufak çapta bir trafik kazası yaptı.Elhamdülilah kendisine birşey olmadı ama arabamız kısa bir süre servisdeki amcalarla takıldı.

Anlayacağınız insan hayatında neler olması gerekiyorsa onları yaşadım.Rabbime şükürler olsun.

AAa unutmadan bloglardan takip ettim birçok arkadaşımla görüştüm.Bebekleri sevdim sanırım 8 yada 9 bebeğin ve annenin arasında bulundum ve çok mutlu oldum.Aynen yazılarındaki gibi sıcak kanlı sevecen insalar.İyiki bloğumu açmışım diyorum.Onlar çoktan yayınladılar ama benim o dönem fırsatım olmadı.

Bu arada Türkiye,Türkiye.Türkiye.Millilerimizi canı gönülden kutluyorum.Yarın akşamada kalpten gitmeden izleriz inşallah.

Sıra yorum yazan kardeşlerimle tanışmaya geldi dermişim:)özlemişim ben bloğumu yaaaa.

21 yorum:

Ayça dedi ki...

Şükür kavuşturana Sedacım :) Rahatsızlık vermiyeyim dedim ama meraktan da çatladım şahsen. Çok şükür iyisin ya gerisi boş :)

RUMEYSA dedi ki...

nihayett yawwwwwww

hoşgeldin sefalar getirdinnn... günlük fikri iyi olur hem her gün güncellemiş olursun hemde yılar sonra önceden neler yaptığını hatırlamış olursun...

KelebekGibi dedi ki...

Hosgeldin.
Milli takim icin bende basarilar diliyorum.
Sevgiler

Ayşe dedi ki...

bizde seni cok ozlemistik sedacigim, sukur geldin....bak kizarim haa, arayi uzatmak yok artik tamam mi :))

"Anlayacağınız insan hayatında neler olması gerekiyorsa onları yaşadım.Rabbime şükürler olsun." evet sukurler olsun, ne guzel bi cumle idi bu bayildim ;)

esine gecmis olsun, Rabbim bir daha karsilastirmasin kucuk-buyuk kazalarla insallah..

boynun insallah daha iyicedir, fizik tedaviye gerek kalmadan gecmistir...

Adsız dedi ki...

ben dedim herhalde bıraktı seda'cım...
ayy nasıl hoşuma gitti bir bilsen...
hemen haber vereyim bizimkilere...
selamların en güzeli senin üzerine ve mü'minlerin üzerine...

Adsız dedi ki...

hele şükür be kardeşim nereledeydin...
Geçmişler olsun bir tanecim...
Allah yardımcınız olsun...
Milli takım oleyyy.

Bir Hoş Seda imiş... dedi ki...

Canlarım öncelikle bende sizleri çok özledim.
Melis kardeşim geldim geldim:)sağol canım güzel yorumun için.Kızmayın bana ne olur:)

Ferahnazcığım canıııımmm bırakırmıyım ben hiç bloğumu sizleri bulmuşken kaybetmek istermiyim hiç hep aklımdaydınız heeeep.Hatta eşim bile söyledi seninkiler kızacaklar sana diye:)Aleykümselam ve rahmetullah ve berakatuhu.

Ayşeciğim artık yok bloğu güncellememek benim lugatımda:))Boynum fena değil ama gerekecek gibi fizik tedavi şuan hafiflemiş durumdayım:)Elhamdülillah

Kelebeğim yeni bloğun hayırlı olsun canım.

Rümeysacığım yeğenim sağolasın güzel yorumun için.

Ayçacığım ne rahatsızlığı aşk olsun.Özleteyim dedim kendimi:)

Adsız dedi ki...

Ya ablacım sen naaptın ya, bende dedim bıraktı herhalde, kırıcı birşey yazmayayım, yoksa Leyla'cımla konuştuk (bu arada o ağız burun allah ne verdiyse dalarım dedi ona göre)

Aman kaybolma ya...Zaten böyle can dostların imanlı insanların düzgün insanların blogları fazla değil...
Zor bulduk kolay kaybetmeyelim...

Adsız dedi ki...

Ben senin var ya...
Adına bile hastayım...
Sen ne yaparsın müdür ?
Nerelerdesin ya ? İnsan en azından merhaba yazar bırakır.İnat bende yazmadım...
Ama var ya çok pis dalarım, bir daha bunu yapma bak...Bak cidden bak tehdit bak ona göre bak...
Neyse Milli takım aşkına bugün seni mazur görüyorum, gerçi hastalığın derdinde çokmuş ama...Ama neden bizi dua etmekten mahrum bırakıyorsun ki kardeşim ? Hemde kendini...
Hoca'mızada geçmiş olsun, Allah sevdiği kullarına der verirmiş, eeee hele bir de evliya olursa :)))
(Ben yalancısıyım Sümeyye pek methediyorda eniştemizi)

Neyse deşarj oldum sayılır kısmen...
Devamını yazarım bir ara...

Bu arada merak edersen söyleyeyim...Sınıfı geçtimmmmmmm...

Adsız dedi ki...

dert yazacaktım der yazmışım...
e müstehaktır kardeşim sana...

Adsız dedi ki...

Merhabalar, dost...Dostlar birbirini hiç unutur mu ? Unutmaz,bende unutmadım ama güncellemeyince beklemek gerek diye düşündüm.
Her ayrılığın sonunda kavuşmak var...
Hoşgeldin...

Adsız dedi ki...

Tekrardan merhabalar, geçmiş olsun Allah kaza bela vermesin kardeşim.
Sıkıntıları dertleri paylaşalım ki çabuk atlatalım değil mi ?
Allah gönlünü hoş tutsun, yuvanı huzurlu kılsın...

Adsız dedi ki...

Gez kardeşim gez helal olsunda ama bizi unutmayıver...
Allah dert verdimi kıymetini bilin, siz mübarek insanlarsınız demektir.
Geri dönüşünü tebrik ederim.
Sevgilerle

Adsız dedi ki...

Ay bir sevindim bir sevindim bilsen...Epeydir kötü bir haber gelir diye endişe etmiştim...Elhamdulillah hepsi geçmiş...
Hemen başla kardeşim, bence günlük gibi değilde, 2 günde bir en azından resimler veya değişik tarifler ya da başından geçen olayları ya da güzel yazılarını bizlerle paylaşsan...
Günlük tutmak sanki görev gibi olur, illa bir şeyler yazmak zorunda hissedersin kendini de o yüzden diyorum.
Tekrar merhabalar...

Adsız dedi ki...

Geri dönüşün muhteşem olur inşaallah güzel seda'mız.
Ohio'dan sana sevgilerimle...

Adsız dedi ki...

Hakkaten çok geç kaldın be kardeşim.
Özlettin kendini...
Hadi tez elden çabuk başlayıver.

Adsız dedi ki...

Evet uzun zaman sonra nihayet dedirttin kardeş...

Adsız dedi ki...

Bu blog kapandı herhalde diyecektik yani mübarek kardeşim nerelerdesin ya ?

Maassalama.

Zen dedi ki...

ohhh beee ! hele şükür yani apla..ösledik seni yaaa...bu arada geçmiş olsunn...bayaa olaylı şeyler atlatmışsnız...yaz günü grip olmak dA çok kötü olur ahh bilirim : )) bundan sonra arayı açmaa böleee çok..sana bol ekmekli günler diliorum :P sevgilerimle ^-^

Melek* dedi ki...

YA BENDE BU KIZ NERELERDE DİYORDUM GELDİN ÇOK ŞÜKÜR GERÇEKTEN NELER YAŞAMIŞSIN:) HOŞGELDİN TANIŞMAK DİLEĞİYLE BİRDE TÜRKİYE BELKİŞ KUPA ALAMADI AMA YİNE DE BİRİNCİ OLDU

Mısır Patlağı :) dedi ki...

Hoşgeldin : )