16:02

Resim(030)Resim(029)


HAFTA SONU KAHVALTISI


Hafta sonunda Kadriye annemin yaptığı Kır pidesi.Diğeride sevgili Oktay Ustadan tarifini aldığım ve beğenerek yediğimiz Salamlı peynirli şiş.Hatfa sonu için idealler.


SALAMLI PEYNİRLİ ŞİŞ:
100 gr salam
100 gr hellim peyniri
çeri domates
2 adet biber


HAZIRLANIŞI:
Salam ve peyniri küp kesin. Domatesleri ortadan ikiye kesin. Biberleri halka kesin. Hepsini sırayla şişlere takın..Fırının ızgarasında kızarana kadar tutun.Tarifte taze sarımsak da vardı ama ben koymadım sabah sabah rahatsız olmayalım diye:)


Bu arada eşim son birkaç gündür gripdi işe bile gidemedi bugün o düzeldi ben kaptım şifayı:)Kadriye annemide bizimkilerin yanına Alpulluya gönderdik.Dün akşam telefonda da benimde şifayı kaptığımı duyan annemler bizde burdayız ne yapacaksınız size kim bakacak? Hemen doktora gidin gibi bir sürü öğüt verdiler endişeye kapıldılar anne olmak aile olmak böyle birşey.Sabah Ananem aradı gel hemen ben sana bakarım dedi.:)Rabbime onlar gibi bir aile sahip olduğum için sürekli şükrediyorum.Ne olursa olsun Ailellerimizin kıymetini bilmek lazım.


8 yorum:

Adsız dedi ki...

Haftasonları şenlikli ve bol menülü aile kahvaltıları çok güzel oluyor, birliktelik duygusunu cemaat olgusunu hatırlatıyor.Ufak tefek meseleleri büyütmememiz gerektiğini anlıyor insan...Tabii bu arada çok çok yiyerek !!!...

Ama şu pideler ne güzel görünüyor ? Tarifini verebilecek misin ?
Kitapların yorumlarını unutma sakın...
Selamlar

Adsız dedi ki...

Evde pide, kahvaltıda pide...
Çok akıllıca...
Tarifini yayınlarmısınız ?
Aysel Serap Kınacı
Amasya

Adsız dedi ki...

Oktay ustada bende görmüştüm ama cesaret edemedim...
Geçmiş olsun kardeşim.
Pide tarifini merak ettim...

Adsız dedi ki...

Geçmiş olsun...
Pide mi yapacağız ?
Bekliyorum...
Selamlar

Adsız dedi ki...

Bende grip oldum çok fena....
Geçmiş olsun...

Adsız dedi ki...

pide tarifimiz nerede bu arada ?

Adsız dedi ki...

Merhabalar,
Hayırlı olsun siteniz.
Geçmiş olsun bu arada.
Selam ve dua ile.

Nesibe Duru
Demetevler-Ankara

Bir Hoş Seda imiş... dedi ki...

Geçmiş Olsun dilekleriniz için sağolun kardeşlerim.Pide tarifinin bu kadar yoğun olacağını bilseydim yer yemez tarifni alırdım beklettiğim için üzgünüm.Nesibe,Sema ve Aysel kardeşlerimde bloğuma hoşgediniz.Şebnem kardeşim sanada çok geçmiş olsun Rabbim hasta olan herkeze acil şifalar versin.