Çok yorgunum 21:50

Son zamanlarda bir koşuşturmacadır gidiyor evimizin pencerelerini yeniledik ev resmen inşaat alanına döndü Allahtan Vildanım(görümcem diyemicem kendisini kardeşim gibidir)yardıma koştu.Derken mutfak da ufak değişiklik hala toparlanamadım bu gidişle de hafta sonunu bulur sanırım ne kadar zormuş insanın kendi evini başında bir büyük olmadan bişeyler yapması(yapmaya çalışması desek)balkonumuza boya yapılacak eşimle renk bakmaya gittik eşimde normal olarak beğen dedi Allahım ne zor altı üstü minik bir balkon boyanacak ben beğenemiyorum bir ondakika o mu olsun bu mu?Eşiminde fikrini alarak sonunda beğendik.Normal evlilik hazırlıklarında başımızda Aileden büyüklerimiz vardı biz bu olur mu olmaz mı diye sorduğumuzda bir şekilde uyup uymayacağını kullanıp kullanamayacağımızı anlatmışlardı.Allahtan bugün Kadriye annem(kayınvalide,eşimin annesi demekten pek hoşlanmam ve sölememde söyletmem de:)napimm o zaman hem kendimi hem onları sanki uzak birilerinden bahsediyormuşum gibi hissediyorum)geldi hiç birşey yapmasa başımızda dursa dünyalar benim olacak gibi hissediyorum.Aslında böyle yazınca sanki kendime güvenmeyen biriymiş izlenimi vermek istemem öyle de değildimdir.(alışkanlık sanırım anneden hatıra kızım onu yapalım kızım önce burdan başlayalım birde çalışma hayatında olduğumuzdan anlamamışım)zormuş yahu ev hanımlığı ama şuda var insanın kendi evine bişeyler yapmasıda süperrrrrrr.Bu arada slıdeydımız nasıl olmuş?Eşim sağolsun.Ne kadar güzeldi o mekanlar insan ayrılmak istemiyor hele o güzelim camilerde ibadet keyfi hiç birşeye değişilmez.Şu temizliğim bitsin tüm İstanbulun tarihi mekanlarını eşimle birlikte gezmek ve bol bol fotograf çekmek istiyorum.(inşallah)hem takip edenler varsada gidip göremeyenler onlar içinde azıcıkda olsun katkım olur değil mi?Neyse gene ellerim çok çalıştı oysa bayağı yorulmuşlardı:)Bu arada her ne kadar yeni blog sahibi olsamda aklım hep burda birşeyler yazamadım birşeyler yapamadım diye oysa ben hergün günlük birşeyler yapıp yada birşeyler yazıp günlük gibi tutmak istemiştim ama inşallah bu isteğimi ilerleyen zamanlarda yerine getirmeye çalışacağım.