11:49

Foto351Foto359Foto362Foto353Foto357Foto376Foto340Foto378


ALPULLU’DAN GÖRÜNTÜLER


Alpullu da evin çevresinden ve bahçeden görüntüler.Bakalım gökkuşağını görebilicekmisiniz?Babam arıcılığa heveslenmiş, şimdi de arı bakıyormuş. Desenize onu da doğal yiyeceğiz::)Resimleri çeken kızkardeşim Leylacımdan da Allah Razı olsun sırf bloğum için çekmiş.Annemin soğan ve kıvırcık bitti kızım bahçeden alırmısın demesi bizimkini çok mutlu olmasına sebep olmuş.Öyle hoşuna gitmişki bahçeden alıp gelmek.Biz şehirde doğup büyümüş İnsanlar için Rabbimizin bize sunduğu çok büyük bir nimet .Allah isteyen herkeze nasip eder inşallah.Sessiz ve sakin, trafik yok, gürültü yok bir yere yetişme telaşı hiç yok.İnsan sessizlikte huzur buluyor düşüncelere dalıyor tefekkür ediyor.Toprak'a ektiğin minicik bir toğumun nasıl yeşerip büyüdüğünü Allahın izniyle sana nasıl yemişler sunduğunu görmek ayrıca daha ne kadar şükretmen gerektiğini anlamana yardımcı oluyor.

7 yorum:

Adsız dedi ki...

günaydın kardeş...
ne güzel resimler..
ama inan bizim belçikada bir çok yerleşim yeri böyle...
burada yeşile kişisel bahçelere çok önem veriliyor.
Çok güzel görüntüler...
Selamlarımla

Bir Hoş Seda imiş... dedi ki...

Günaydın Ferahnaz kardeşim ne güzel deği mi heryerin yeşiller içinde olması ne mutu sana.İstanbu da dahil olmak üzerine İnşallah tüm memleketimiz böyle olur.

Adsız dedi ki...

Büyükşehirlerde hayat betonlararası geçiyor.
Ne güzel köy görüntüleri...
Ah keşkem ah keşkem...

Adsız dedi ki...

Merhabalar,
HoşSeda Kardeşim ben Elifnaz, Ferahnaz'ın Antwerp'teki ablası oluyorum :) sitene ilk defa geldim...
Köyümüzü hatırladım, ama enginar ne kadar mükemmel görünüyor !!!
Kolay gelsin...

Bir Hoş Seda imiş... dedi ki...

Hoşgeldin aramıza Elifnaz kardeşim.Çok güzel isimleriniz var bu arada değinmeden geçemedim:)
D.Elifçim betonların ve trafiğin içinde olmaktan hiç hoşlanmıyorum bende.Yorumlarınızla yanlız bırakmadığınız için ayrıca teşekkür ederim

Adsız dedi ki...

bağa gel bostana gel geel geeel
gel gayrı...
diye bir türkü geldi aklıma:)
Babayı kandırıp piknige gitmek lazım...

Adsız dedi ki...

SEDACIM ELLERİNE SAĞLIK YAPTIĞIN MAMALAR ÖYLE LEZZETLİ Kİ...

KISKANIYORUM BEN YAPAMIYORUMMM...
YOK YOK KENDİME HAKSIZLIK ETMEYEYİM HA BENUM MİSUR EKMEGİM VAR TEK GÖZ AGRIM DAHA DOĞRUSU TEK YAPABİLDİĞİM...

BEN EN SEVDİĞİN KARDEŞİN LEYLA :) :)