Taze Bunlar.... 16:57




Sanırım tarif eklemeyeli birşeyler yazmayalı uzun zaman oldu.Günler öyle sıcak ve çabuk geçiyor ki anlatamam.Ayrıca bir de sünnet telaşımız var.Bizim memolimiz erkekliğe ilk adımını atacak.Bugün yengemle birlikte yatağını hazırladık oldukça keyifli bir o kadar da yorucuydu.Hem benim yaptığım sadece yardım etmekdi.Bir yandan kına gecesi,bir yandan mevlüt,bir yandan da beyfendiye düğün yapılacak.Bir ton iş ve bir o kadar da masraf.(cimri biri değilim:) ama böyle işler bana göre hiç değil,ve sevmiyorum da bu tüp işleri napimm)Sünnet telaşında bizde düştük tabi kıyafetsiz olmuyor bu işler hele ki bizler için.Nerdeyse tüm İstanbul'u altüst ettim neden mi?Kıyafet sorunu yüzünden.Olay tesettürden çıkmış modaya dönmüş o ünlü tesettür mağzaları(sözde)bize giyecek birşey yapmamış.Kısa ceketler, diz altı etekler,koltuk deseninden takımlar ya ben zevksizim ki buna pek ihtimal vermiyorum:)))yada ben zevksizim.Birşey beğenemediğim gibi fiyatlarını sorma gafletinde bulununca şok oluyorum.İkiyüz elli ytl den aşağı birşey bulmak kolay değil.Parayı da geçtim resmen modaya uydurmuşlar her mağzadan söylene söylene çıkmak da cabası oldu.Düşünün Büyükçekmeceden başladım Fatih,Bakırköy ve Unkapanına kadar gezdim.Sonunda buldum ve sanırım bundan sonra bana hitap eden yeri de buldum:)Unkapanında AYDAN TESETTÜR GİYİM
www.aydan.com.tr adresinden de bakabilirsiniz.(reklam yapalım bana ne faydası var sa yok yok benim gibi çok dolaşmayın diye verdim)Fiyatları da ünlü tesettür mağzalarına göre biraz daha iyi sayılır.En azından modaya göre değil uyulması gereken tesettüre göre yapmaya çalışılmış.Ve oradaki bir çok yer de burası gibi.Çisil markalı başörtüleri de indirimdeydi.
Aslına bakarsak bir börek ve bir kek tarifim olacaktı ama sizlere sunacak kadar kayda değer değildi.Vazgeçtim tam onay alınmış tarifleri yayınlamak gayem.
Bu arada yukarıda gördüğünüz erikleri,körpecik taze fasulyeleri,minnacık salatalıkları ve gene minnacık! olan kabakları(kabaklar da kesinlikle doğal) canım annem göndermiş bahçeden taze taze tabi hem temizlenip buzluğa atıldı kendileri.
Şimdilik bu kadar birazdan eşim ve kızkardeşim işten gelecek ve ben hala yemek yapmaaaaddııımmm:)Bu arada güzel yeğenim gizem ısrarla tarif yayınlamamı bekliyordu ama ben yeni birşeyler deneyemedğim için tarif yookkk kusura bakma gizemcim:)

7 yorum:

Adsız dedi ki...

sevgili gülüm dalım çiçeğim :)
bak sende bana şirinlik yapıyosun bende kıyamıyorum, ama artık gelsin tarifler diyoruz. dimi site halkıııı ayaklanma başlatıyorum :)
öyle yaptım beğenmedim felan olmazzz bizle paylaşmanı istiyoruz BİRAN ÖNCE ;)

Adsız dedi ki...

Anladım, anladım, eşinle çok iyi anlaşıyorsunuz,baksana zaten çiçekler vs vs...:) Allah bozmasın, daim kılsın...Annen de maşallah çiftçi gibi, iki de bir birşeyler geliyor.
Tarifin güzelde olsa beğenmesende koyman gerekir diye düşünüyorum...
Biz belçikada arapların yaptığı tesettür kıyafetlerinden alıyoruz genelde, araplarınki çok güzel oluyor...
Kolay gelsin.

Adsız dedi ki...

Kardeş, aslında Fatih'te çok şey var ama çok dağınık yerlerde, bir de tesettüre uygun kıyafetler genelde çok farklı mağazalarda olabiliyor.Çok gezmek gerekiyor, ama tabii tesettürün seviyeside belirliyor kıyafeti...Biz ablamla çarşaflı olduğumuzdan ne giyersek giyelim müthiş süper güzel oluyorum :))))))

Adsız dedi ki...

Bu arada erikleri unuttum, süper görünüyorlar yaaa....

Adsız dedi ki...

Kardeş aydan'ın sitesi ne güzel, kıyafetler çok güzel...Ama fiyatları ne onları biliyor musun ?
Süperler ya, acaba İstanbul dışına hizmet veriyorlar mı ? Bazılarına bayıldım nerede Erzurumda böyle kıyafetler bulmak...Çok güzeller, eline sağlık can dost, Allah CC seni firdevs'e kabul etsin...

AYSUN dedi ki...

Sadece tesettür mağazalarında değil diğer mağazalarda da bazen güzel şeyler bulabiliyorum ben:)

Bir Hoş Seda imiş... dedi ki...

Saadet kardeş İstanbul dışına hizmet verdiklerini sanmıyorum ama bir dahaki sefere sorarım.Fiyatlar 150,250 arası ama bizim istediklerimiz gibi hemde peşinde indirim kredi kartında 5 bölüyoruz dediler.Güzel duan için amiin cümlemizi demeden geçemeyeceğim:)
Aysun kardeşim ne güzel ben bulamıyorum birde sıkıntılı biriyim o yüzden de bulamıyorum.Benim kıyafetler aşarı rahat olacak bu yüzden de kolay bulamıyorum:)