Tesettürlüyüm Çünkü.. 17:16

Tesettürlüyüm Çünkü..

Allahı hatırlamak ve hatırlatmak için..

Yaratılış gayemin gereği

Özel olduğum için ..

Özel hissettiğim için ..

İnsanların gözünde değil Rabbimin nazarında özel olduğum için..

Kulluğumun gereği..

Rabbimin rızasını kazanmak için..
tesettürlüyüm çünkü;

Tesettürlüyken daha rahat olduğum için,

Dışarıda kendimi en rahat hissedebileceğim giyim şekli olduğu için,
Allah rızası için,

Birtakım kötü gözlerden koruduğu için,

Tesettürlü bir insan dış görünüşüyle değil de kişiliği ve ahlakıyla davranışlarıyla, düşünceleriyle ön planda olduğu için
Tesettürlüyüm çünkü ;

buna verilecek en iyi cevabım

İnandığımın kanıtı tesettürüm

İnanıyorum; emri başım üstünde
her varlığa sevgi duyuyorum her varlık O na çıkıyor O nu seviyorum..

tesettürlüyüm çünkü;Rabbim bize zinet değerinde bakıyor ve ben bu
zineti en iyi şekilde muhafaza etmek istiyorum

tesettürlüyüm çünkü;kadınlık vasfıyla deği,insan vasfıyla hayatta ilerlemek istiyorum

tesettürlüyüm çünkü ehli imana zarar vermek istemiyorum

tesettürlüyüm çünkü;tesettürün en baş vasfı başörtüsünü ilk önce kalbimde sonra kafamda taşıyorum

tesettürlüyüm çünkü;islamı yaşamayı kolaylaştırıyor hayatımın her safhasına yaymamı sağlıyor.

tesettürlüyüm çünkü bana Rabbimi hatırlatıyor ve hatırlatanlardan olmak istiyorum

tesettürlüyüm çünkü ;KULUM DİYE YADEDİLENLERDEN OLMAK İSTİYORUM..
Tesettürlüyüm çünkü hürüm ben

tesettürüm sayesinde namahremim saygı duruşuna geçmek zorunda

(öyle bir temsil etmeliyim ki bu olmak zorunda)

Tesettürlüyüm çünkü Hak böyle istiyor

Hakk istedi mi, şek yok şüphe yok koşul yok şart yok

Tesettürlüyüm çünkü hürüm ben

Budur sebebi örtümü başımda taşırken gözlerimin ışıması

Gurur addetmeyiniz


Tesettürlüyüm çünkü ;


değerliyim!!
Tesettürlüyüm Çünkü..

Allah a İtaat Ediyorum..

Tesettürlüyüm...Çünkü Allah a Teslim oldum


Güzel bir forum da güzel bir kardeşimizin gönderdiği bir şiir.Okudum ve sizlerle paylaşmak istedim.


Not:Bu sıralar yeni tarifler ekleyemiyorum çünkü sıcaklardan insanın canı pek birşey istemiyor:)

30 yorum:

Adsız dedi ki...

Tesettürlüyüm.

Adsız dedi ki...

bende.
duygularımıza tercüman olmus.

Adsız dedi ki...

imzamı atıyorum.hepinizi seviyorum.

Adsız dedi ki...

gazeteleri okurken şöyle bir bakayım dedim.başörtünün neredeyse bir suç aleti sayıldığı dünyada bir dostum daha var dedim.
sema baharlı
sakarya

Adsız dedi ki...

sema'cım yalnız değiliz.bizler bir bütünüz.adı konmamış olsada.

Adsız dedi ki...

ben yazacaktım ferahnaz yazmış.evet, adını biz bilmesekte, islam kardeşliği bu.

Bir Hoş Seda imiş... dedi ki...

Güzel kardeşlerim beğenmenize çok sevindim.Allah hepinizden Razı olsun.Hayırlı Cumalar.Sema kardeşim hoşgeldin aramıza.Dostlar birbirini bulur güzel dinimizin sayesinde inşallah

Adsız dedi ki...

Bende sizdenim dostlar...
Şeklen tesettürlü değilim ama kalben öyleyim...

Adsız dedi ki...

Allah onuda nasib eder inşallah kardeşim.Sen gönlünü ferah tut, ancak unutmaki tesettür Allah'ın emridir.
Seven sevdiğine itaat eder...
Dostça...

Adsız dedi ki...

Melis kardeş, inşallah tesettürlü olursun, çünkü kendimi değerli hissetmemi sağlıyor ve biliyorum ben bunu Allah için yapıyorum, hiçbir şey için değil...
Allah için yaptığım şey bana gurur veriyor...

Adsız dedi ki...

Ben tesettürlü falan değilim ve bunun politik olduğunu düşünüyorum.Dinde böyle bir şey yok.Erkekler istiyor ya da etkileniyor diye kadınlara baskı kurulmak istenmiş.Bir tarif ararken bile böylesine bir anlayışla karşılaşmak üzücü.Başını örtmek isteyen Arabistan'a gitsin.
Yeşim Türk
Ankara

Adsız dedi ki...

Ben Çanakkalede bu memleketi savunan ve kurtaran örtülü kadınım...
Sen nereye gidersen oraya git tosunum...
Bu ülkeyi benim gibiler kurtardı mini etekli kucaktan kucağa gezen ahlaksız şırfıntılar değil...
Size insan olduğunuz için saygı duyuyorsak yerinizde durun, terbiyenizi takının...

Adsız dedi ki...

Aaa, ya bu insanlarımız ne terbiyesiz oldular, dünyanın heryerinde inancına göre yaşayan insana saygı var...
En cahil toplumlarda bile...
Avrupa'da yaşayanlar bile böylesine terbiyesiz değil...
Şaşırtıcı, Allah hidayet versin.

Adsız dedi ki...

Leyla kardeş, buna da ben mi dalayım diyeceğim, La Havle, işin gücün yok mu kardeş senin, plaja gitsen bara diskoya gitsen içki içip kafayı çeksen...
Sen de bu siteye girmezsin, olur biter...
Amaaaa bir yere gitmek gerekiyorsa Leyla'nın dediği gibi memleketi bizler kurtardık, sizin gibiler de kimlerin çocuklarısınız bilmem ?

Adsız dedi ki...

Allah size hidayet versinden başka birşey yazılmaz, sıradan cahil bir sözüm ona modern insan...

Adsız dedi ki...

Ne kadar sığ bir düşünce tarzı...
Benden olmayan herkes gitsin,bir ben ve benim gibiler kalsın anlayışı...
Bu tarz insan bir tek bizim ülkemizde yok, bunlar FANATİK...ve dünyanın heryerinde var, özellikle İslam ülkelerinde zenginler ve yöneticiler hep bu tarz dışarıda yetişmiş avrupadan gelen SEKÜLER HRISTIYAN kültüre adeta TAPAN insanlar...
Leküm diniküm veliye din...

Adsız dedi ki...

Ya işin mi yok senin anlamadım ya...
Hasta ruhlu insan, sen git miting yap hafta sonu ya da Cemevine git, ya da ne biliyim git budist ol sado ol mazoşist midir şit midir ne ise ondan ol...

Bir Hoş Seda imiş... dedi ki...

Melis kardeş Rabbim hakkında hayırlısını nasip eder inşallah.Kızlar sakin olun.Bu tarz insanlar bizlere ne kadar doğru yolda olduğumuzu gösteriyor ve biliyorsunuz dinimiz hoşgörü dini.Onlar ne kadar yalanlarlarsa biz bildiğimizden Efendimizin yolundan devam edeceğiz inşallah.Aaa bu arada bizler Arabistana değil ama taklitçi,özenti olanların bence taklit ettikleri özendikleri ülkelere gitmesi daha mantıklı.En azından bizim başörtülü olmamız Kuran-ı Kerim den Peygamberimizin hanımlarından,sahabelerden,ve Osmanlımızdan delillerimiz var Elhamdülillah

Adsız dedi ki...

bizler Arabistana değil ama taklitçi,özenti olanların bence taklit ettikleri özendikleri ülkelere gitmesi daha mantıklı...!!!!!! laf oturmuş güzel ablam süperdi ;) tabi anlayana, anlama kapasitesi yeterli olana..!!

Adsız dedi ki...

Bana kalırsa kimsenin bir yere gitmesine değil, insanların birbirlerinin inançlarına saygı göstererek bir arada yaşaması lazım...
Ama nedense bu modern zihniyet illa ki kendisini ülkenin tek hakimi zannediyor.Ve yaşama hakkının sadece kendisine ait olduğunu sanıyor.
Dünyayı kendilerine ait yer sayıyorlar.
"Benim istediğim olur" edasıyla adeta küçük tanrılar ve tanrıçalar gibi.
Ama bu anlayış hiçbir yere varamayacağını anlamalı...Amerika bile biz neden müslüman ülkelerde sevilmiyoruz diye sorguluyor kendisini...Ama ya diğerleri ?

Adsız dedi ki...

Kardeşim, görüşlerine katılıyorum.Birbirimizle yaşamayı öğrenmeliyiz, tesettürlü kardeşlerimden korkum yok ama, dinine bağlı olmayan ve özellikle alevi kesimden pek ümitli değilim...Bazı aleviler nedense hem pkk'ya destek veriyorlar hem de müslümanlara karşı şiddetli kin duyuyorlar...En azından Fransa'da biz böyle görüyoruz...
Sağlıcakla kalınız

Adsız dedi ki...

Belçika'da böyle aleviler çok var, kürtlerden pkk ya destek olanda var çok karşı olanda var...Ama genelde hep aleviler pkk ya destek veriyor...
Aleviler Türkiye'ye karşı ne varsa destek oluyorlar...Ama nedense Türkiye'dede "sistemin teminatı" olarak kabul eden bir takım insanlar ve postallar!!! var...
(Üç kardeş sözleştik arka arkaya yazdık seda'cım, hepiniz hakkınızı helal ediniz...)

Adsız dedi ki...

Herkese merhaba, kardeş tarif arayalım dedik neler bulduk neler !!!
Ya kusura bakmayın ama ben Damar Leyla kardeşime ve Şebnem kardeşime katılıyorum, Allah CC bilir bu Yeşim mini etekli çıplağın tekidir, ben bunu alır kızılcık sopasıyla bir güzel döverim...Senin böyle çıplaklığına karışan eden yok, o yüzden burnun büyüdü değil mi ? Kendini Tanrıça gibi görüyorsun "Benim istemediğim bu ülkeden gider, ben istediğimi kovarım" deme hakkını kendinde buluyorsun...
Unutma ki senden büyük ALLAH var...

Giy mini eteğini ona buna poz frikik ver, başka işe karışma...
AKILLI OL....

Adsız dedi ki...

Mükemmel yorumlar dostlar, hepinize katılıyorum...
Birlikte yaşamalıyız ancak kimsenin önünde hakarete uğramamalıyız.
Eğilmemeliyiz.

Adsız dedi ki...

Merhaba dostlar,kardeşler
Sinirlenmeyiniz, çünkü sinir şeytandandır...Sakin olup değerlendirmek lazım...
Bu arkadaş bilmiyor, ve bilmeyenler sorumlu değildir...Ancak saygısızlık elbette hoş değil ama onu da bilgi eksikliğine verelim...

Adsız dedi ki...

Ben onu bilmem arkadaş Hz.Ömer gibi celalliyim ben, ben bu kızı ya da kadını bir görsem "bak Yeşimcim bak yavrum sana bir Osmanlı Tokadı yapıştırım yarısı boşa gider, hadi şimdi ananıda al git" derim... Aynı Tayyip Baba gibi...

Adsız dedi ki...

Candostlar tesettürlü kardeşler, sinirlenmeyelim, lütfen...Leyla kardeşim seni de anlıyorum ve de bilgisayarın karşısında kah kah gülüyorum yazdıklarına, ama hiç gerek yok...Yeşim'in derdi bana kalırsa başka...
Bizler bir hoşgörü dininin temsilcisiyiz,öyle olalım...
Elifnaz,Gülnaz,Ferahnaz kardeşler yazılarınız çok etkileyici...
Seda'cım senin yazdıklarındada olgun bir şefkat duygusu görüyorum ama anne misin yoksa aday mısın ?

Bir Hoş Seda imiş... dedi ki...

Güzel kardeşlerim hepinizden Allah razı olsun hepinizin yorumlarına katılıyorum.Aramıza geni gelen kardeşlerimizide hoşgeldiniz diyorum.Sema kardeşim yorumun için ayrı teşekkür ederim.Bu şekilde kendimi yansıtabildiysem ne mutlu bana.Ben anne değilim Rabbim ilerde nasip ederse Anne olmayı da çok istiyorum.Güzel isimli kardeşler ne demek hakkınızı helal edin asıl sizler hakkınızı helal edin ki bu kardeşinizin bloğunua da zaman ayıryorsunuz:)Selam ve Dua ile

Adsız dedi ki...

bence böyle basit bir konuda bile insanları ülkeye terke zorlamak vicdansızlıktır.kafana uymayanı kov, sonra tek basına yaşarsın.bu çok komik ama damar leyla en komik :)
ridaniye cerkes
manisa

Adsız dedi ki...

esselamu aleykum, merhaba candostlar,
ben leyla kardeşimi komik değil samimi buluyorum.biraz racon kesiyor ama !!! (şaka şaka) neyse o, kıvırmadan açık ve net.
birazcık türkce calismalı, tayyip erdogan'ımsı.