Tatil Dönüşü 22:29


Sonunda bir fırsat bulup bilgisayarımın başına geçebildim.Güzel resimler ve güzel tariflerle geldim.Onbeşgünlük eşimin tatil iznini kullandık.Zaman nasıl çabuk geçti anlamadık.Biraz Trakya biraz da İstanbul turu yaptık.Yukarıda gördüğünüz resim Şişli Camiinden.Kutsal mekandan Kabemizin örtüsünün bir kısmı ve camii içersinden bir kaç görüntü ile başlamak istedim.Rabbim isteyen herkeze o kutsal mekanlara gitmeyi nasip eder inşallah.


Şişli Camii'nin içerisinde bulunan su dolu taş.(başka adı var mı bilmiyorum)

Diğer Camimizde Emirganda ki Mihrişah Sultan Camii.Mevlüd için gittiğimiz çok hoş bir Camii


Genel olarak Camii hakkında herhangi bir bilgi edinemedim.Sağolsun eşimin akrabaları evlerine davet ettiler fırsatım olamadı.

Bu güzel resimlerden Annemlerin bahçesinden ne ararsan var gel vatandaş organik bunlar:))
Yok yok bu bahçede Rabbimize şükürler olsun.Bizlerede nasip etti bizde dalından yemeği.



Yalnız dalından koparırken arı ve sinek kardeşlerde bizlere eşlik etti.(kuraklıkdan en çok etkilenen iller arasında Kırklareli ve Edirne.Rabbim beterlerinden korusun ve çatlamış toprağa bol bol yağmur nasip eder inşallah.





13 yorum:

Adsız dedi ki...

oh oh maşallah...
ne güzel tatil yapmışınız...
bizde köydeydik...çok şenlikli olmadı ama iyiydi yine.

Adsız dedi ki...

Yani ne söyleyeyim ne güzel görüntüler...Bakmakla bile insan rahatlıyor...Ya kardeş ne kadar geziyorsunuz maşallah , merak ettim ekonomik olarakta rahatsınız sanırım ki her hafta bir yerlere gidebiliyorsunuz.
Ama ne güzel mekanları buluyorsunuz bilmem yani ?...
Kıskandırıyorsunuz ya...Geleceğim inşallah istanbul'a buluşalım gezelim bu mekanları, yoksa babamı ikna edeceğizde İstanbul'a gideceğizde buraları ziyaret edeceğizde...oohoooooo...

Kırmızı kar mı ?

Bir Hoş Seda imiş... dedi ki...

Şebnem kardeşim ne güzel en azından dinlenmişsinizdir valla özledim ben arkadaşlarımı aklım hep bloğumdaydı:)ama ne mutlu ki herkez aynı zamanda izne ayrıldı herkez hep birden geri döndü ohh bee:)
Sema kardeşim elhamdülillah insan böyle mekanlara gitmek isteyince Rabbim nasip ediyor.Birde eşinle aynı düşünceleri istekleri paylaşıyorsan gez geze bildiğin kadar:)Kardeş sen gel kırmızı karı bekleme gezeriz inşallah diğer kardeşlerimizi de alırız:)

Adsız dedi ki...

Ohh, gez bakalım kardeşim...Biz burada elin gavur memleketlerinde çan sesleri dinleyelim, siz eşinizle sevdiklerinizle o büyüklerin mekanlarını gezin bizleride burada çatlatın...:(((

Hakikaten kızlar söylüyor duruyor ama kardeş sende varda yerinde durmuyorsun, ama sanırım gittiğin yerlerden çokta fazla görüntü almıyorsun,yani bizler yurtdışında İstanbul'dan memleketten her görüntüyü özlüyoruz, kardeş çöpleri bile çeksen razıyım...

Memleketimi özledim, inşallah seneye gelebiliriz.

Maşallah ne kadar bereketli olmuş bahçeniz...Şifa olsun...Dikene ekene yiyene hazırlayan ve onların atalarına dedelerine ninelerine ölmüşlerine rahmet olsun...

Bu arada hala fransadayız yakında döneceğiz, selametle kal kardeşim...

Bir Hoş Seda imiş... dedi ki...

Güzel kardeşlerim sizleri çatlam için değil yaw güzel mekanları hatırlatmak için sizlerle paylaşmaya çalışıyorum.İnşallah en yakında zamanda sizlerde gelirsiniz.Hem siz yeter ki resim isteyin ben sizleri sıkmamak için çok fazla resim çekmiyorum hani biraz da yemek bloğu ya:)ama söz bol bol resimle memleket özleminize bir nebze de katkıda bulunmayı çok isterim.Kardeşlerim öyle güzel dua ediyorsunuz ki Allah Razı olsun Rabbim cümlemizin mekanını cennet eyler inşallah.Sizede iyi tatiller kardeşlerim umarım iyi dinlenmişsinizdir.ooohh ne güzel üç kız kardeş bir arada:)

Adsız dedi ki...

Çatlat kardeşim, senin elinden çatlayalımda :)
Evet geldik üç kardeş bir araya kocaları çekiştirip duruyoruz..:)
Bir de göbeklere bakıp gülüyoruz yani :)

Bir Hoş Seda imiş... dedi ki...

Ferahnaz göbek meselesini hiç hatırlatma :))))

Adsız dedi ki...

Hani bir laf vardır, gezenti derler...:)

Bir Hoş Seda imiş... dedi ki...

Biz mi gezenti yok canım nereyi gezmişiz:)))Kardeş napim bütün hafta genelde evde oluyorum hafta sonu İstanbul kazan biz kepçe:)

Adsız dedi ki...

Hadi hadi gizleme abla,,, biz evli değiliz bizden çok geziyorsun...Aman gezeceksin tabii sonra annelerimiz gibi olmayalım...Annemler şimdi dert yanıyorlar gençliğimizde gezmedik bu camiileri türbeleri şimdi ah vah ediyoruz ki birisi bizi götürse diyorlar...Hem gezmek insanın gönlünü açıyor.
Ya birde erkekler çalışıyor haksızlık olmasın babamda çalışıyor,yoruluyor hafta içi bir yere gidemiyorsunki...
Ama senin gittiğin yerler hep göz alıcı bizler için...Devam et abla biz gezemiyoruz bari sen gez ::))))

Adsız dedi ki...

Merhabalar,
ilk defa yazıyorum blogunuz çok hoşuma gitti.
Kabe örtüsü Şişli Merkez camiinde değil mi ? Nasıl merak ettim anlatamam mutlaka eşimle birlikte gitmeye çalışacağım..Kabe'nin örtüsüne ismine aşığım...
Allah CC'a emanet olunuz kardeşlerim...

Ayşenur Kınalı
Bahçelievler-İstanbul

Bir Hoş Seda imiş... dedi ki...

Sümeyye kardeş itiraf ediyorum geziyoruz ama hep gönlümüzün istediği yerleri manevi huzur arıyoruz.O kadar kargaşa gürültü var ki yaşamımızda.Bir parça da olsa ferahlıyorsun.Benim ailedem de büyüklerim hep böyle söyler!di.(onlarıda yanımıza mutlaka çağırıyoruz biri gelemezse öbürü hiç olmadı başbaşa)Bir gün isterseniz sizlerle de gezeriz kardeş:)

Bir Hoş Seda imiş... dedi ki...

Ayşenur Kardeş hoşgeldin aramıza:)Bloğumu beğenmenize çok sevindim.Evet Kabe örtüsü Şişli Merkez Camiinde inşallah sizde gidip görürsünüz.Rabbim isteyen herkeze Haccı ve Umreyide nasip eder inşallah.Sizde Allaha Emanat olun güzel kardeşim