BAMYA KIZARTMASI 08:34


Resimde görmüş olduğunuz Bamya Kızartması tadını size nasıl tarif edebilirim bilmiyorum ama nerdeyse tabağın tamamını yemek istedim desem sanırım lezzeti anlaşılır:)Kendinden beklenilmeyen bir lezzeti var.Annem sağolsun her sabah kahvaltıya birşeyler hazırladı.Bir sabahda kendisiyle tanıştık ilk de tereddüt ettim ama sonrasını hatırlamıyorum:)
Efendim tarifine gelince:

Bahçeden biraz iri olan bamyalar toplanır,çok hafif ayıklanır yıkanır ve fritöze atılır.Çok fazla zamana gerek yok çünkü kısa sürede kızarıyorlar.Çıtır çıtır oluyor.
Servis tabağına yağını süzüp alınır ve resim çekilecek ve renk olsun diye anneciğim tarafından bir kaç minik domatesle süslenir.Afiyet Bal şeker olsun:)




Görmüş olduğunuz salata tabağı her sabah mutluka sofrada hazırdı kendisi:)Çok renkli ve canlı göründüğünden sizinle paylaşmak istedim tabi domateslerin kokusu ve lezzeti bizim marketten aldıklarımıza pek benzemiyor.

10 yorum:

Adsız dedi ki...

Kardeşim bamya kızartmasını deneyeceğimde pek tadına emin olamadım, bana göre biraz tuhaf olur gibime gelior, yoğurtla falan yense biraz daha iyi mi olur acaba ?
Acil cevap verirsen sevinirim, çünkü öğlen deneyelim dedik biz dalton kardeşler :)
Selamlar

Bir Hoş Seda imiş... dedi ki...

Dalton kardeşler bende sizin gibi kuşkuyla yaklaştım tadı çok hoştu.Biz birde sabah kahvaltısında yedik:)Kızartırken bir tane tadın derim beğenmezseniz yoğurtta dökebilirisiniz bence.Yoğurt canavarı olan eşimde yemekten sonra bu yoğurtlada güzel olur demişti.

Adsız dedi ki...

Ya kardeş benimde canımı çektirdiniz ya...

Adsız dedi ki...

Biz çok yaparız bamya kızartması..Kuru yiyecekseniz hemen yenmesi lazım yoksa çok kurur,sertleşir tadı bozulur.
Ama yoğurtla ya da sarmısaklı yoğurtla çok güzel olur.

Bir Hoş Seda imiş... dedi ki...

Ridaniye kardeş desteğin için sağol:)

Adsız dedi ki...

Bamya kızartması...Enteresan bir fikir aklımızda bulunsun...Ama ben yoğurtlu daha iyi olur diye düşünüyorum...
Bir ara deneriz inşallah...
Selametle

Bir Hoş Seda imiş... dedi ki...

Melis kardeş denediğin yorumunu da yaz olur mu?Bakalım kimler beğenecek damak zevklerimiz birbirine yakın mı:)

Adsız dedi ki...

Abla bu kız ne görürse senin sitede istiyor ya...Akşama ya da yarına da söz aldı annemden bamya kızartması yaptıracak...şaşırdı yani...

Bir Hoş Seda imiş... dedi ki...

:))))) Sizi seviyorum kızlar diyecek söz bulamıyorum.Allahtan çok masraflı ve uzun tarifler yazmıyorum yoksa hep beraber yanardık herhalde:)

Calimero Mutfakta dedi ki...

Bamya kizartmasini ilk kez duyuyorum.. Tadi nasil acaba?? Ellerinize saglik.. Hayirli ve bereketli Ramazanlar..