18:02

Benden

-Çok şükür yeni bilgisayarımıza kavuştuk:)Darısı diğer isteklerimin başına yakında fotograf makinasınada kavuşacağım inşallah.Yavaş yavaş istediklerim oluyor keyfime değecek olmaz herhalde:P

-Nedense canım bloğa birşeyler yazmak istemiyor.Hergün mutlaka diğer blog arkadaşlarımı ziyaret ediyorum ama iş başa düştü mü yazmak gelmiyor içimden.

-Anneciğim daha düzelmedi.Onunla birlikte birkaç doktor ziyaret ettik hafta içi ama ilaçlara ve iğnelere başladı tam bel fıtığından kaynaklanmadığını da söylediler.Rabbimden anneme ve diğer tüm hastalara acil şifalar diliyorum.

-Vildoş ve Kadriye annemde bizde beraber takılıyoruz.C.tesi günü ütü ve elektrikli ısıtıcı istediğimizden oldukça fazla gezdik.Ünlü bir markanın ütüsünü kullandım memnun kalmadım (zaten ütüyüde hiç sevmiyorum) ve kısa dönemde bozdum :)teknolojik aletleri pek seviyorum sanırım:)şimdilerde internetten araştıdığım kadar braun ve philips marka ütülere oldukça fazla iyi yorum var onlara bakıyorum en kısa zamanda almazsam ütüler evden taşacak:)))Kullanan arkadaşlar varsa yorumlarını almak isterim+Evinde elektrikli ısıtıcı kullananlar varsa bilgilerine başvurmak isteriz:)
-
-Bu arada birçok alışveriş merkezi gezdim internette araştırdık ekmek yapma makinaları arasında en iyisi simbonunmuş inadına yanında baskül hediyeli tüm alışveriş merkezlerinde karşılaştım hemde 100 ytl olan makina Carrefour,Migros da 9o küsürlerde,yeni açılan Real Beylikdüzünde sadace 89 ytl civarında hemde oda baskül hediyeli bana inat sanırım kampanya :)hem hangi elektronik aleti alayım hemde çok büyük geldi gözüme nereye koyacağım tezgahta diye çok düşünüyorum,hemde ekmekleri sıcak sıcak offf offff

-Havalar soğuda yağmur yağıyor evde olmak oldukça keyifli geliyor dışarı çıkmak pek istemiyorum..Elimde sıcacık çay kahve yanında atıştırılacak birşeylerle günümü geçiriyorum.(Rabbim herkeze sıcacık yuvalar bol bol nimetler versin,bizler ne kadar şükretsek azdır.)

-Eşim ben sevdiğim için bilgisayara çeşitli yarışlar ekledi birkaç gündür araba yarıştırıyorum:)yakında şaşı falan olursam şaşırmayın:P

-Bu arada hergün yan komşumuzun 8 aylık bebişi Ensar paşayı almazsam görmezsem içim rahat etmiyor.Çok sessiz sakin ve pamuk gibi bir çocuk banada alıştı :)Günde birkez görmem şart oluyor bazen annesi diğer kardeşini yakında bulunan okula bırakırken ensar paşayı da bana bırakıyor.iyi anlaşıyoruz.Rabbim isteyen herkeze hayırlı evlatlar nasip etsin.
Bu arada ailemiz karadenizli Ensar paşa daha şimdiden 2-3 adet hamsiyi mideyi yumuşatılmış şekilde indiriyor.Ben şok oldum bebişli annelerimize duyrulur:)

-Yazmıyorum yazmıyorum yazdıkça da yazasım geliyor.

Aşağıda resmini gördüğünüz kekte evde ufak çapta olan misafirlerim için yapılmıştır.

Portakallı Havuçlu Kek

3 yumurta
1,5 su bardağı şeker
Yarım bardaktan biraz fazla sıvıyağ
1 bardak portakal suyu
1 orta boy havuç (rendelenmiş)
1 kabartma tozu
Portakal veya limon kabuğu rendesi(isteğe bağlı)
İsteğe bağlı vanilya+fındık veya ceviz
3 su bardağı un

Üzeri için;
Bir paket beyaz çikolata sosu
Bir portakal dilimlenmiş


Hazırlanışı;Yumurtalar ve şeker iyice karıştırılır.İçerisine sıvıyağ ve portakal suyu ilave edilir ve karıştırılır.Unumuzu Kabartma tozunu,havucu ve diğer malzemeleride de ekleyip yağlanmış kek kalıbına dökülür.170-180 dereceli fırında 40-45 dakika kadar pişirilir.

Kalıbımızdan çıkardığımız kekimizin üzerine beyaz çikolata sosunu yayıp portakal dilimleriyle süsleyip servise hazır etmiş olur.Evde misafirim vardı hem besleyici hemde pasta tadında olduğunu söyleyerek benide mutlu etti:)

17 yorum:

Calimero Mutfakta dedi ki...

Sevgili Sedacim,
Ütü olarak arcelik kullaniyorum.. Bence bi problem yok ama yeni cikan 350-400ytl lik ütüler var buhar gücüyle ütülüyen onlarda da aklım kalmadı degil.. markasini hatirlayamadim simdi :( elektrikli isitici dedigin soba mi?? gecen sene ufolardan kullandık ondan da memnun kaldik. Ekmek makinasina gelince ben dikdortgen borcamla firinda hallediyorum bu isi.. hatta gecen hafta yaptim ilk defa ve gayet guzel oldu.. bence ekmek yapma makinasi cok da gerekli degilmis...sevgilerle..

hasat dedi ki...

Tarif için teşekkürler:)

nes-kafe dedi ki...

Yeni bilgisayarın hayırlı olsun güzel günlerde kullan inşallah :)

Talha ile Eymen'in annesi dedi ki...

hayırlı olsun bilgisayarınız.
ben philips azur kullanıyorum. çok memnunum...
elektrikli ısıtıcı olarak bi tane hz. ademden kalma bir sobamız var onu kullanıyorum. markasını bile bilmiyorum...

Bir Hoş Seda imiş... dedi ki...

Calimerocuğum ben artık öyle ahım şahım ütülere bakmıyorum annem çeyiz için almıştı en ala markanın en ala ütüsünü kısa zamanda kısa devre yaptı ve sonunda bozuldu ben öylesine bir ütü istiom çok pahalı olmayacak nasılsa gene bozacağım:))Ufo gibi birşeyleri sordum kadiş annemlere lazım da eşim karar veremiyor çok incelerde kendisi:)İyi fikir ekmek konusunda senin yöntemi denerim artık senin tarifini en başta tabi:)

Hasat rica ederim:)

Teşekkür ederim nes.cım artık blogumada yeniletebileceğim eşime:)bizim değil diye diğer bilgisayar bişeyler yapmak istemiyordu:)

Talhacığımın annesi sağolasın daha güzelleri sizin olur inşallah.Philips bir artı daha aldı desene senin yorumunla benden:)

Adsız dedi ki...

Oooooh, götürün kardeşim götürün, adresini verde baskına gelelim kardeş...Hem yeni bilgisayar hem ütü hem bu kekten...Enteresan fikirmiş bu kek aman bizimki görmesin biliyorum hemen isteyecek.Zaten bilgisayar ona yasak olunca bizede yasak oluyor nedense...Kolay gelsin kardeşimmmm...

Adsız dedi ki...

Güzel Kardeşim,
Hayırlı olsun yeni hediyelerin, artık bizi sensiz bırakmazsın :)))
Biraz keyfim yerine geldi biraz daha iyiyim bu aralar.Senin ekmek makinesi tamam olunca hepimiz iyi oluruz sanırım.(Çok ağrım oluyor, o yüzden sadece okumakla yetiniyorum kusura bakma)
Ama Braun ve Philips çok doğru seçim, ben hep braun kullanıyorum herşeyi çok kaliteli.Ve uzun süre kullanıyorsunuz.
Birde canım nasıl böyle bir kek istedi bilsen, elime kahve alıp bende bu keki yapıp yemek istiyorum bugün...
Selamlar ve sevgiler kardeşimmmmm (sümeyye'den gördüm bende yazıyorum)

Adsız dedi ki...

Allah ne muradınız varsa versin kardeşim.Hayırlı olsun bilgisayarınız.Ütüde bencede braundan şaşmayınız.
Bizim buralardada havalar biliyorsunuz buz gibi.Tam bize göre oldu bu kek.Çok teşekkür ederim.Saat 4 gibi yapacağım inşaallah, yorumumu yazarım.
Kolay gelsin can dostlarım...

Adsız dedi ki...

Hayırlı olsun kardeşim.
Tarif için bende deneyeceğim diyorum Saadet kardeşim gibi.Bu arada bizde bu hafta braun ütü alacağız ne güzel yorumları görünce rahatladım yani.
Hepinize sonsuz sevgiler kardeşlerim...

Bir Hoş Seda imiş... dedi ki...

Ohhhhh beeeee kız kardeşlerime kavuştum sizleri özlüyorum ben kızlarrrrrrrrr


Sümeyyeciğim sana niye yasak ya :)ama bu keki yaparsanız oldukça besleyici bizimkinin ve senin işine yarayabilir enerji açısından:)

Ferahnaz kardeşim Rabbim sana acil şifalar versin.Merak ediyorum seni iyleşince inşallah yazarsın neler olduğunu.Bizlerden birşeyler istersen bir ihtiyacın varsa elimizden geleni uzaktada olsak yapmaya çalışalım canım.Kendini yorma:)

Saadetim özlettin kendini:)Keke yorum mutlaka bekliyorum.Braun ütüyü akşam eşim almış vildoşda hemen denedi:)bekleyen kurumuş ütüler kolaylıkla açıldı valla:)artık aylarca ütü yapmasamda olur:))))))

Semacığım nerelerdesin sesin soluğun çıkmıyor:)kardeşim.Ben braun aldım darısı başına:)
Güzel dilekleriniz için ayrıca hepinize teşekkür ederim:)

Adsız dedi ki...

Kardeş siteye bir süre girmedik haberlere bak :
-Yeni bilgisayar
-Hasta annemiz
-Ütü alımı
-Isıtıcı
-Pasta gibi kek
-Hamsi yiyen bebek (bu kopardı beni)
Annemize şifalar çok zor iş o bel bacak ağrıları işi ya...bende biliyorum...
Isıtıcı tavsiyesini bende bekliyorum açıkcası ama ütüde Braun'u tek geçerim.
Pasta gibi kekini yemeyenin alnını karışlarım, hamsi yiyen bebeği mıncık mıncık mıncışlarım.
Oldu mu ? Bence oldu...
Harbi sevgiler dostlar...

Adsız dedi ki...

Merhabalar, bende blog açmayı düşünüyordum şöyle bir gezerken muhabbetinizi gördüm kıskandım doğrusu...
Hepinize ve kardeşliğinize merhaba diyorum.
Nevin Yıldız
Üsküdar

Bir Hoş Seda imiş... dedi ki...

Bugün benim özel bir günüm herhalde bizim kızlar teker teker yorum yazıyorlar bir ara harbi bıraktı beni kardeşlerim dedim:)Hoşgeldin bloğumun şekeri:P özlettin kendini nerelerdesin bakem?bloğum şenlendi:)yorumlarına da çok güldüm çok güzeldi bu arada:)

Bir Hoş Seda imiş... dedi ki...

Nevin kardeşim hoşgeldin aramıza canım.Sende bizden oldun artık:)Elhamdülillah bir kardeşimiz daha oldu(yuppii)Bloğunu açarsan bizede haberdar et olurmu :) sevgiler

Zen dedi ki...

aplaa anneciğine çok geçmişler olsun..Rabbim şifa versin inş...

aplaaa bilgisayarın hayırlı uğurlu olsunn güle güle günlerde kullan :)) of bende araba yarışı hastasıyım yaaa..öss yüsünden oynayamıom maalesef..

ütü konusundaa bis
philips GC6310 kullanıos..çok memnunus aplaa...tavsiye edebilirim yane : )

bende bloguma yasamıom pek..dersler etütler falan derkenn arada böleee sizin yazdıklarınızı okumak için geliomm ,gösüm üserinde yane apla unutma :P :))
sevgilerimle :)

Bir Hoş Seda imiş... dedi ki...

Sağol canım geçmiş olsun dileklerin için.Allah Razı olsun Daha güzelleri güzel kardeşlerimin olur inşallah.İnşallah birgün araba yarışını beraber oynarız:)Sen okul kazan buralara gel:)Eyvah yandım desene korkutma beni:PP

Minel dedi ki...

Sedacım hayırdır nerelerdesın?
Merak ettık doğrusu