22:26

Hafta sonu ve gene benden ve bizden;

Geçen hafta içi oldukça keyifsiz hastanelerde koşuşturmacayla geçti.Hala keyifsiz sayılırım.Annem henüz beli konusunda bir çözüme kavuşamadı.Bugünde Belfıtığı Uzmanı Gökhan Özçınara gittik ve kendiside tam bel fıtığına bağlı olmadığını,kaplıcalara yada fizik tedavisine gitmemiz gerektiğini,oda olmazsa iç organlara veya kadın hastalıklarına gitmemiz gerektiğini söyledi o kadar iyi bir doktor ki gerçek anlmada muayene etmediği için muayene ücreti bile almadı annemede giderken güleryüzüyle üzülmemesi gerektiğini elinden gelen birşey olsa yapmak istediğini söyledi Allah Razı olsun kendisinden ve ayrıca sekreteri de Aralığın 5 verdiği randevuyu da bugüne alarak bize çok yardımcı oldular ama gene ağrısını azaltamadık anneciğimin kadıncağız 10 dakikadan fazla ayakata duramıyor:( ayrıca elimizde birde Tiroid bezlerinin çalışmaması(tiroidlerde nodül )+kalsiyum fazlalığı çıktı(bu konuda bilgisi olan arkadaşlar varsa bilgilerine başvurmak isteriz.İnternette araştırmaya başladık bizde).Hastanede Beyin cerrahisinden,Dahiliye,Ortapedi bölümlerine de gidildi ama bir sonuç alamadık.Rabbim şifayı önce senden bekliyoruz.Tüm hastalara şifa nasip et.



Hafta sonunu da C.tesi bir alışveriş merkezinde kendime çanta alarak:) pazar da eşim aniden hadi kalkın basketbol maçına gidiyoruz demesiyle basketbol maçında geçti.Oldukça keyifli bir maçtı her ne kadar 2 perioda yetiştiysek ve maçın sonuna doğru bir grup fenerbahçe taraftarı (sözde azıtıp küfürleşmesiyle,ve polislerin anında müdehale etmesiyle uzun sürmedi dışarı çıkarıldılar ehueh)biraz keyfimizi kaçırdılar ama oldukça keyifli ve stres attığımız bir maç oldu:)Herkeze tavsiye edilir.Bu arada eşime kombine bilet bulabilir mi diye sormaya hatta hatta oturmak istediğim koltukları bile gösterdim:P sık sık gidebileceğimizin sözünü de aldım.Maçın sonucu da Fenerbahçe 93, Pınar Karşıyaka 85.Eh tabi fenerbahçeli olarak sevdik tabi:)

Bu sıralar bişeyler yapıyoruz Kadriş annemlerle ,resimlerini çekiyorum ama bir türlü ekleyemiyorum kusura bakmayın.Sayfam boş kalmasın diye dün akşam vildoşun yaptığı Piyazı yayınlamak istedim.Tabi yanında Köfte,Patatesimizin de vardı.Fikir olsun diye sizlere aktarmak istedim.

Piyaz

2 su bardağı bir gece önceden ıslatılmış ve haşlanmış piyazlık kuru fasulye
2 orta boy kırmızı soğan(yarım ay şeklinde doğranmış)
5-6 dal maydonoz
Sirke,tuz limon,Sumak
Afiyet olsun.

26 yorum:

Adsız dedi ki...

Ablacım bu akşamki menüm için Köfte,Patates,Piyaz tercih edilmiştir.Ablama ve anneme buradan duyurulur...Yoksa yine evi terkederim ona göre...Annenede çok geçmiş olsun ablacım,Dualarınada amin diyorum...Ama son sözü Fenerbahçe'm canım benim diyerek bitiriyorum...
:)))
Kardeşin Elif...

Adsız dedi ki...

Geçmiş olsun bacım...:)
Basketbolu bende çok seviyorum ama nerde o fırsat ki maça gidebilelim, hemde kiminle ??? (offf of)
Ye Köfte piyaz, kalma ayaz..
Piyazında yumurta yok, domates yok, soğanları terbiyelemişsin sanırım sirkeyle ki bence uymaz piyaza...Yani ben 10 üzerinden 4 veririm, zaten sen yapmamışsın "vildoş" yapmış :)
Neyse bugünlük bu kadar, fazla traş cildi bozar...

Adsız dedi ki...

Merhabalar kardeşim,
Çok geçmiş olsun Allah şifalar versin anneciğinize, nodül konusu çok korkulacak birşey değil, bizim bir tanıdıktada çıktı doktorlar ilaç tedavisiyle hallettiler, merak etme.Nadiren korkutucu olurmuş bilmem kaç milyonda bir.
Basketbol futboldan daha heyecan verici bir spor, ama bizim buralarda çok zor seyretmek ancak tvden oluyor.
Birde piyaz konusunda Leyla kardeşimizin yorumunu okudum, tam anlamıyla öldüm gülmekten, sen çok yaşa Leyla'cım...

Bir Hoş Seda imiş... dedi ki...

Ayy sen evi terk etme güzelleri güzeli:)kardeşim.Yapar onlar sana kırmazlar seni:)Fenerbahçemize söz yok demi heueh:P

Sağol Leyla kardeşim.Bizimle gel derim bir dahaki sefere sen nerede oturuyordun bakem beraber gidelim:)Bu arada piyazımıza laf yok.Tamam soğanlar tuzla ovulmayacak ama vildoşlar bu şekilde yapıyorlarmış:)Eşimde söyledi çünkü piyaz soğanı terbiyelenmez diye:)ama yumurtalı ben hiç görmedim(süz sanırım senin söylediğin) ayrıca birçok köftecide sirke ve yağ gezdiriliyor ben de bu şekil yapıyıorum ama:(sevgiler:)

Adsız dedi ki...

Merhaba kardeşim,Allah Şifalar versin inşallah tez zamanda atlatır anneniz.
Basketbol vs vs deyince bizim burada sadece erkekler izler erkekler gider sanıyoruz.Görüyorum ki tesettürlüsü de gidiyor, demek ki eğlenceli bir spor.Birde küfür olmasa.
Yani ne zaman gelsem şu Leyla kardeşimizin yorumlarından neşeleniyoruz tam yorum yazacakken.Kardeşimiz hakikaten külhanbeyi gibi yani :)))
Piyazıda tenkidi bir alem :) Ama bence de haklı piyaz konusunda...
Selamlar hepinize...

Bir Hoş Seda imiş... dedi ki...

Sema kardeşim özlettin kendini:)ohh birçok insandan aynı şeyleri okudum duydum inşallah hayırlısıyla annem ve diğer tüm hastalar şifa bulur canım.Leylanın yorumunu okurken bende çok güldüm çok komik çok şeker bir kardeşimiz değil mi:)

Bir Hoş Seda imiş... dedi ki...

Melis kardeşim ya ben sizleri özlüyorum böyle yorum yaptınız mı ben kopuyorum:)beni çok mutlu ediyorsunuz:)Allah Razı olsun.Küfür konusunda bende çok üzüldüm bir yandan da söylendim(kendini bilmezler yüzünden gidemiyecekmiyiz yani).Yaa piyazımız çok güzeldi ama birde böyle deneyin:)

RUMEYSA dedi ki...

Seda ablacım vildan yengeme selam söyle geçmiş olsun dediğimi söyle bu arada maçta nasıl stres attığınızı anladım (....)bide kötü bişey söylemişl gibi olmıyayım piyazı hiç sevmem :(ama senin elinden olursa belki yerim :D basket maçınada inşaallah bir gün beraber gideriz

Adsız dedi ki...

Annene cok gecmis olsun. Insallah Allah sifa verir!
Basket macina gitmekle iyi etmissiniz insan arada degisiklik ariyor.
Sevgiler..
www.kelebekk.blogcu.com

Ayşe dedi ki...

Sedacim, annene cok gewcmis olsun, Rabbim sifalar versin insallah...

Baseket macina gittiniz demek, guzel bi degisiklik olmus...lise yillarim geldi simdi benimde aklima, ne cok giderdik o zamanlar;)

Adsız dedi ki...

Merhabalar dostum, Annen için Allah şifalar versin, hastalık nedir iyi bilirim.Basket maçları çok zevkli oluyor sanırım herkes yazmış.Ben bugüne kadar gitmedim.
Piyazın soğanını terbiye etmek bence tadını bozar, piyazda soğan diri olmalı, yumurtada genelde koyuluyor.
Belçika Mechelen'den Selamlar dostlar...

Ayşe dedi ki...

Sedacim annen nasil oldu merak ettim, insallah daha iyidir ve tedavi goruyordur...

Talha ile Eymen'in annesi dedi ki...

sedacım yoksun nezamandır. merakta bıraktın bizleri. annen inşaallah iyidir... bu arada piyazı ben de sevmem :(

'gönül telim' dedi ki...

annenizin durumu inş iyiye doğru gidiyordur inş. ben düşündümde taa ne zaman gitmiştim basket macına anımsamıyorum bile..:)
piyazda hoş görünüyor, aldım tarifi yaparım bigün inş

AYSUN dedi ki...

Sedacım nerlerdesin?

Adsız dedi ki...

Cancağazım annen nasıl oldu ?

Bir Hoş Seda imiş... dedi ki...

Kızlar merak etmeyin bilgisayar başına geçmeye pek vaktim olmuyor.İlginize çok çok ama çok teşekkür ederim.Annem biraz daha iyi ama tedavisi devam ediyor en azından yamuk duruşu düzeldi biraz.Şuan değişik bir yatakta(bende bugün gideceğim herkeze açık ayrıntıları anlatırım) 20 günlük bir tedavi görecek.Hepinize sevgiler.

RUMEYSA dedi ki...

siten çok olmuş seda ablacım off ya bende bi yapabilsem banada öğretin bende yapıyım gerçekten çok güzel olmuş site bayııldım

Adsız dedi ki...

kardeşim siteyi uçurmuşun sen ya...
geçmişler olsun ama habersiz ve tarifsiz kalmayalım biliyorsun kan şekerim düşüyor, tansiyon zıplıyor, asabi oluyorum...Bu hemen yorumlarımada yansıyor değil mi ? (dişlerimi gıcırdatıyorum haberin olsun)

Adsız dedi ki...

Kardeşim geçmiş olsun, eline sağlık bu arada siten çok değişmiş, çok orjinal...

Adsız dedi ki...

Ablacım geçmişler olsun,şifalar dileriz cümleten...Site hakkaten çok güzel olmuş kutlarım.Nasıl yaptığını sordu bugün dersanede bir arkadaş bende hava attım (sanki benim gibiymiş gibi) :)))

Adsız dedi ki...

Siteyi böyle değişmiş görünce "Heyt be, kimin kardeşi" dedim içimden (gülerek tabi, heyt be ifadesi bana değil yeğenim Arzu'ya aittir,bildiririm)
Geçmişler olsun kardeşim, dertler biter,sular akar gider,herşey unutulur.Önemli olan insanda ailede yuvada sülalede huzur olacak huzur...
Sevgilerle kal kardeşim.

Adsız dedi ki...

Merhabalar,
İlk ziyaretim, sizede banada hayırlı olsun, kardeşlerimi faal görmekten gurur duyuyorum.
Hepinize evliyalar diyarı Konya'dan selamlar saygılar.

Adsız dedi ki...

Merhabalar kardeşim, sitenize ilk defa giriyorum Elif kardeşimin tavsiyesi ile.Çok beğendiğim inşaallah sık sık uğrayacağım...
Annenize geçmiş olsun...
Edanur
Yayla-B.Evler-İstanbul

Bir Hoş Seda imiş... dedi ki...

Rümeysa,Leyla,Sümeyye,Elif,Melis kardeşlerim güzel dualarınıza ve siteyi beğenmenize çok sevindim hatta uçtum sevinçten:)

Mümüne kardeşim hoşgeldin bloğuma sefalar getirdin.Güzel dileklerin için Allah Razı olsun.Bizden de sevgiler Mevlana şehrine.Sık sık beklerim:)

Edanur kardeşim hoşgeldin aramıza:)Güzel dileğin ve vakit ayırıp geldiğin için Allah senden Razı olsun.Bu arada Elif komisyonunu aynı hesap nosuna yatıracağım değil mi:)))))

Minel dedi ki...

sedacım nerelerdesın hayırdır?
merak ettık senı