Tatil Maceraları-2 14:22

Sonunda tekrar yazabiliyorum.Resimlere bak bak nereye kadar:P ama sizlere tekrar bol bol resimle geri dönüyorum.

Edirne resimleri:)Edirneden bu kadar etkileneceğimi hiç sanmıyordum.Öyle çok gezilecek ve görülecek yeri varmış ki biz bir kısmını gezemedik bile.İnşallah bir dahaki sefere.

öncelikle Ramazanda bu yapılır mı demeyin:)yapılır yapılır.İftarada aklınızda bulunan bir menü olsun hehe

Edirnenin meşhur ciğeri karşınızda:)ciğer sevmeyenleri bile sevdiyor kendisi:))ayrıca yemek istediğinizde gidileceğiniz yer Aydın ciğercisi.(diğer yerler çokda dolu olmamasına rağmen biz ciğer yemek için dışarıda belirli bir süre beklemek zorunda kaldık)






Tamam herkezin ağzını sulandırdıktan sonra diğer resimlere geçebiliriz.Öncelikle Muteşem Selimiyeden birkaç resim.


Muhteşem mimari











Ters laleyi çekmiştim ama pek görünmemiş:)





Caminin çıkışını alışveriş yaparak tamamlıyorsunuz:)Eminönünde Kapalı çarşı gibi

Maksat sayfa yenilesin :)müze resimlerini ayrıca slayt yapıp yada sıkılmadan tek tek yayınlıcam resim yüklemek oldukça zor.

8 yorum:

Talha ile Eymen'in annesi dedi ki...

ben de çok merak ediyorum edirneyi.
hele selimiye camii...
bu arada o ayran şişesi beni bayaaaaa eskilere götürdü :D

muko dedi ki...

ciğeri hiç sevmem canımda hiç çekmedi hehehe:)

ama görüntüsü güzelmiş de yani:D

edirne görmediğim ve görmeyi çok istediğim şehirlerden biri..

RUMEYSA dedi ki...

daha çok küçükken gitmiştim şu edirneye camii şöyle böyle hatılıyorum ama edirnede hatırladığım tek şey ababmın bana aldığı doktor oyuncaklarıydıı :)

şimdi gitsem amacaba bi dahaki sefere aklımda ne kalırr? :D

Bir Hoş Seda imiş... dedi ki...

Emineciğim bende görünce bayağı eskilere gittim inşallah uygun vakitte gidersin ve ayranı şişesinden içersin:)

Mukocuğum ciğer ciğer gibi değil döner gibiydi sen bu tabağa yiyecek bir tabakda isteyeceksin hehe:)dediydi dersin:)

Rümeysacığım inşallah beraber gitmek nasip olur gidemezsek de selimiyeden başka birşey kalmıyor aklında canım:)

Adsız dedi ki...

Allah seni ne diyim ben kardeş ya...
Ramazan günü yapılır mı eziyet bize ya ?
Bu nedir böyle ciğer mi kaymak mı o ?
Offf Offff...
Damardan Leyla verin bana...

Adsız dedi ki...

Merhaba Seda'cım
Ben Sezin Özer, Ferahnaz'ın arkadaşıyım Belçika'dan...Siteni favorilerime ekledim ve çok beğendim sık sık uğrarım inşallah.
Bu arada Edirne hakikaten çok güzel hele o ciğer...
Hayırlı ramazanlar hayırlı bayramlar canım...

Adsız dedi ki...

Sedacım herkese mail attım uğruyorlar arasıra ama acemiler var yorum yazamıyorlar, bakıyorum hep tariflerinden yemek yapıyorlar, bilhassa hemşerilerin yani :)
Hayırlı ramazanlar kardeşim...
Ama ciğer hakkaten süper görünüyor nasıl o döner midir nedir ?
Leyla kardeşimiz haklı yani...
Ferahnaz
(Komşuda)

Adsız dedi ki...

Geçen yıl selimiyenin yanıbaşında oturuyordum yürüyerek 2 dk falan
şimdi kaleiçi tarafına geçtim eski cami daha yakın geliyo oraya gidiyorum.