Son Dakika 21:25

 Süpriz

 Bloğumu güncelleyememin sebebi!

Önce elhamdülillah diyerek

4 haftalık  hamile bir anne adayı olduğumu haber vermek istedim sizlere :)

Çok garip bir haldeyim sanki başka birinden bahsediyormuşuz gibiyim.:)

Yalnız 3 ay boyunca bol bol dinlenmem gerekiyormuş düşük riskimiz varmış.Ayağı kalkmam,yemek vs. yapmam yasak.Sizlerden bol bol dua istiyorum kardeşlerim arkadaşlarım ne olur bu fakir kuluda dualarınızda unutmayın olurmu?

Ayrıca hamilelik annelik konusunda çok cahilim:)değerli arkadaşlarımın destek ve önerilerinide bekliyorum

sevgiler

18 yorum:

efulemm dedi ki...

güzel bir haber vermişsşin bizlere.allah sağlıkla kucağına almak nasip etsin inşallah.sakın kendini kasma rahat ol bence sen ne kadar sakin ve rahat olursan hamileliğinde o kadar rahat olur bende yaşadım benzer durumları.her zaman desteğe hazırım..

Gelin Ayşe dedi ki...

ayyyy cok sevindiiiiim. Insallah sorunsuz gecer hamileligin. Ne heyecanlisindir simdiii. kendi gunlerim geldi aklima. O gulere geri donmeyi cok isterdim desem : )
Kendine cok iyi bak.

beyzanın annesi dedi ki...

Rabbim hayırlısıyla kucağına alabilmeyi nasip eylesin.

sühendan dedi ki...

Çoook sevindim.İşte duymak istediğim haber.

Annelik konusunda Allah insanı olgunlaştırıyor ve anneliğe hazırlıyor.Bu konuda endişen olmasın.

Bir Hoş Seda imiş... dedi ki...

Arkadaşlarım güzel sözleriniz ve desteğiniz için Allah sizden razı olsun:)

Esra dedi ki...

hayırlı olsun,çok sevindim:)

RUMEYSA dedi ki...

aaaaaaaaaaaaaaaaaaaa çok sevindim yaaaaaaaa :D ay inanmıyorum halaa :D

çatı katı dedi ki...

canım benim tekrar tekrar tebrik ederim :)))aklına takılan her türlü şeyde elimden geldiğince yardımcı olurum canım :) kendine çook iyi bak hamilelik günlerinin tadını çıkar sonra çok özlüyorsun :))

tosbagalar dedi ki...

Hayırlı olsun Allah yardımcınız olsun dikkat et kendine

Adsız dedi ki...

yazmadan gecemedim..
sedacım allah bebini saglıklı bi sekilde kucaına almanı nasip etsin ins..sakın korkma eger kaderinde yazılıysa anne olmak karnındaki bebege hicbisey olmaz..aklıma geldikce dua edicem sana 3 ayı cabucak atlatasın die..kisi kendinden bilir derler..o 3 ay ne kadar zor gecer bilirim..
allaha emanet olun ikinizde..
catı katının DNA'sı.belki gormussundur:))

Zen dedi ki...

oyy aplacımm ne güzel bi haber buu hayırlı uğurlu olsunnn =) Bebiş geliyoo demekk,Rabbim hayırlısıyla dünyaya gelmesini nasip etsin inşaallah ,dikkat et kendine =)

Anne ve Bebisi dedi ki...

Hayirli olsun :) Cok sevindim senin adina :)) Insallah saglikla, kolaylikla alirsin bebecigini kucagina :))

KokoSh dedi ki...

blogunuzu şimdi buldum ve anında güsel bir haber okudummm.hayrılsı olsunn çok sevindim sizin adınızaa

Ece Nur'un Annesi "Mine" dedi ki...

Allah analı babalı büyütmek nasip etsin inşallah.Bebeğinin cinsiyeti yandaki bekleme çizelgesine göre kız sanırım.Benim de 1 yaşında kızım var.Her koşulda yardımcı olabilirim.Güncelleme yapmamışsın ama yorumumu görürsen eğer; bizim bloğa da beklerim izleyicimiz olarak !

Begüm Baltacı dedi ki...

Allah bebeğinize de, size de sağlık sıhhat versin. Her hamilelik veya doğum haberi bir kere daha bağlıyor beni bu hayata. Rabbim ne güzel bir düzen kurmuş bu dünya da. Dualarım sizinle.

Begüm Baltacı dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Ballı Cimcime dedi ki...

Yüce Rabbim yavrunuzu sağlıcakla kucağınıza almanızı nasip etsin inşallah, Allaha emanet olun. Sevgiler..

SEVECEN dedi ki...

allah tamamına erdirsin...anne olmanın tarifi yok....ama seni büyük bir aşk bekliyor...hazırlıklı ol...karşılıksız tek aşk.....