ROKALI TON BALIKLI SALATA 16:24




ROKALI TON BALIKLI SALATA

Çok severek ve beğenerek yediğimiz bir salata türüdür.Görülen salata iki kişi tarafından sofra da kısa sürede tüketilmiştir:)

Malzemeleri;

Yarım demet Roka

1 kutu Ton balığı (yağı yada suyu süzülmüş)

1 kutu Mısır konservesi

2 taze soğan

Birkaç dal maydanoz

Birkaç yaprak göbek ben yarısından biraz daha az kullandım

Arzuya göre çeri domates,limon,zeytinyağ ben birazda nar ekşisi kullandım.Biberli yeşil zeytini de ufak ufak doğrayıp salatamıza kattım ama resimimizi çektikten sonra:)

Hazırlanışını anlatmama gerek var mı bilmem ben sadace bıçak(yeşillikler için) kullanmamaya gayret gösterdim.Sanırım çok kaloriside yok:)

Afiyet Olsun

9 yorum:

Adsız dedi ki...

Sağlıklı ve hafif...
Teşekkürler
Necla Akan
Fatih

Adsız dedi ki...

bu tür salatalar hem hafif hem lezzetli.Kalori oranı sanırım 160-170 civarı.üstelikte doyurucu.
insan siteyi takip edince aklına uzun zamandır yemediği ama çok basit tarifler gelince şaşırıyor.
Kolay gelsin

Adsız dedi ki...

Nar ekşisi kullanmadan yaptımmmm...

Allah'a emanet olun

Adsız dedi ki...

Akdeniz yeşillikleri konuluncada çok güzel oluyor.
Kolay gelsin

Bir Hoş Seda imiş... dedi ki...

Hepinize teşekkürler arkadaşlar.Allaha emanet olun.

Adsız dedi ki...

Diyete başlamak lazım...
Eline sağlık...

Adsız dedi ki...

Evet aynen öyle diyet yapmak lazım...
Nedir bu kilolarla derdimiz bilmem.
Bir de çocuk olunca...

Kolay gelsin kardeş bu arada ben yeni geldim....

Ahlaklı insanlarımızında sosyal ve modern olabileceğini göstermek adına çalışmalarınızı destekliyorum.

Nihan Durukan
Antwerp
Belçika

Adsız dedi ki...

Güzel görünüyor...
Hadi bakalım hafta içi bende yapayım...
Bu arada internet gebermiş kardeş, telekom rezaleti ayyuka çıktı...

Bir Hoş Seda imiş... dedi ki...

Saadet hadi hep beraber başlayalım ama ben başlamayı bile düşündüğümde daha fazla yiyorum:)Nihal kardeşim hoşgeldin aramıza ve güzel yorumun ve desteğin içinde çok teşekkür ederim.D.Leylacım bu üçüncü kez (tekrar )yorum
yazışım ama telekom sağolun:)bilmiyorlarmı ben daha yeni bloger sahibiyim merak ediyorum bilgisayardan oluşamazsam cep telefonundan deniyorum :))))