Erdem Yolcusuna Uyarılar -2- 10:06


Sahâbeden Abdullah b.Amr el-Âs(r.a)şöyle demiştir.
Kim şu beş şeyi yapmaya devam ederse,dünya ve ahirette mutlu olur;

1.Zaman zaman "Lâ ilâhe illallâh Muhammedün Resûlullah sözünü söylemek

2.Bir beleya uğradığında "İnna lillâhi ve innâ ileyhi râciûn.Ve lâ havle ve kuvvete illâ billahi'l demek

3.Bir nimete kavuştuğunda şükretmek için "Elhamdü lillahi rabbi'l-âlemin demek.

4.İşlere "Bismillâhirahmânirrahîm"diyerek başlamak.

5.Bir günah işlediğinde "Estağfirullâhe'l-azîm ve etûbu ileyhi demek

22 yorum:

Adsız dedi ki...

Yazdıklarını derhal dolabın üstüne yapıştıracağım evde...Bu resim ne öyle ya sinirlerim tepeme çıktı ? yuhhhhhhhhh....İsrail galiba burası...Vay Allah düşmanları vay...hale bak ya...
Bizim buradada böyle olmasını isteyenler reziller var...
Yetiş Damar Leyla Bacım :))))

Bir Hoş Seda imiş... dedi ki...

Melis kardeşim öncellikle son satırlarıda beni bayağı bir güldürdün:))Bende güzel bulduğum sözleri,hadisleri hem bloğuma canım kardeşlerime hem de buzdolabıma yapıştıryorum ki nerede karşıma çıkarsa çıksınlar okumak için belki birşeyleri daha iyi anlamama yapmama yardımcı olabilir.Evet bildin İsrail bende resmi görünce çok sinirlendim bloğa koyup koymamak da tereddüt ettim ama bazı şeylerde sessiz kalmak da olmuyor.En azından sizlerle paylaşmak istedim.Leylanın yorumunu dört gözle bekliyoruz değil mi:)))

Adsız dedi ki...

Ya kardeş benim ağzımı bozdurmayın ben bunlara bir pis dalarım, ama yarısı boşa gider.
Hasbinallah venimel vekil, bu ne ya ?
Yahudi tabi bunlar, başörtüsüne düşman olanlar şimdi kimlerle aynı kafada olduklarını anlasınlar...
Demekki Türkiye'de çok Yahudi yalakası var...
Akşam vakti cinnet oldum, töbe töbe...
Kasımpaşalıyız, Tayyip babacıyız...
Ölene dek başörtülüyüz...
Hatta beğenmeyenler dahi mezara başörtüsü ile giriyor...Ama biraz uzun...
Açtırma bayramlık ağzımı kardeş ya, o güzelim sözlerde güme gitti...
Affedin...

serinmavi dedi ki...

Her zaman söylememiz gerekenleri hatırlatmışsın,Allah razı olsun...Selamlar.....

Bir Hoş Seda imiş... dedi ki...

D.Leylacım affedildin.Bu kadar sinirlenme güzel kardeşim.Rabbim kimsenin hakkını kimsede bırakmaz.Sabır sabır sabır..
Serinmavi kardeşim Allah senden de razı olsun.Vaktini ayırıp bloğumu ziyaret ettiğin içinde ayrıca çok mutlu oldum

Adsız dedi ki...

Çok güzel sözler ne çirkin resim...
İnsanın kanı kaynıyor, aynı durumda kalsam ben ölümü göze alır Leyla abla gibi dalardım...

Adsız dedi ki...

Ne güzel uyarılar...Ayrıca resimin altına Leyla kardeşim ne yazdıysa imzamı atarım...

Adsız dedi ki...

Ben imzamla birlikte bunların hepsine bir de kafa atarım...Bu kadar aymazlık olur, Avrupa'da yaşayan bir Türk olarak, onların nasıl çifte standart sahibi bir insan hakları anlayışı olduğunu biliyorum, bizim içimizdekiler ne olacak ?
Bu güzel uyarılar için sağolasın can SEDA...

Emine Elif Hakyemez

Bir Hoş Seda imiş... dedi ki...

Şebnem kardeşim bu işler dalmayla olsa herkez herkeze dalardı.Peygamber Efendimiz (s.a.v)bizim örneğimiz.Onun yolundan gitmek en doğrusu bizler için değil mi?Sizleri üzmek için koymadım sadace görmenizi istedim güzel kardeşlerim.
Ferahnaz kardeşim beğenmeniz beni nasıl mutlu ediyor anlatamam sürekli blogda yorum varmı aman bloğuma birşeyler koymalıyım diye sürekli arayış içindeyim desem:)

Adsız dedi ki...

"Estağfirullâhe'l-azîm ve etûbu ileyh"
deyip bütün İslam düşmanlarına Leyla kardeşimin mesajını gönderiyor, aynen altına bende imza atıyorum...
Elifnaz

Adsız dedi ki...

yuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu....
diyorum bu Yahudilere...
Hayret bişi yaw, akşam vakti tansiyon 20...
Gülnaz

Bir Hoş Seda imiş... dedi ki...

Sonuna kadar başörtülü ve Efendimizin yolundayız Allahın izniyle

Adsız dedi ki...

Melis kardeşimin uyarısıyla gördüm, ilk defa geliyorum, uyarılar ve sözler adeta bir mihenk taşı kardeşim, Allah CC gücünüzü artırsın, ama şu resim yani bütün damarlarımda baskıyı artırdı, ne vahim bir durum...
Yani hakikaten Leyla kardeş içimizi dökmüş...
Semiha Elkatmış
Erzurum

Adsız dedi ki...

Bizi eğitimden toplum hayatından uzaklaştırmak bizi yok saymak kaybolmamızı isteyen "başka ülkeye gidin" diyenlerin yaşadığı ülkedeyiz, "Çanakkale" deyip gurur duyanlar ikiyüzlülüğü bırakmadığı sürece çok sıkıntı çekeriz kardeşler, bir de tabii ki başörtümüzü bilinçli takmalıyız....
Güzel sözlerin için sonsuz teşekkürler...

Melek Cihanperver
Niğde

Adsız dedi ki...

Kardeşler öyle güzel şeyler söylemişki ben sadece hepsine imzamı atarım diyorum...
Bence böyle insanlar aslında kendilerine bile düşmanlar ve de hasta ruhlular...
Bloğun hayırlı olsun kardeşim...

Sedanur Nesime Ertürk
Beylikdüzü

Bir Hoş Seda imiş... dedi ki...

Hoşgeldiniz Semiha ve Melek kardeşlerimiz.Yorumlarınıza söylenecek bir söz daha yok herkez çok güzel kendini ifade etti sanırım(özellikle leyla kardeşim) Desteğiniz için de sağolun.Başötüsünü bilinçli, takıp bilinçli takamayan kardeşlerimize de yardımcı oluruz inşallah.Rabbim hakkımızda herşeyin hayırlısını versin.Sık sık ziyaretimize bekleriz:)

Adsız dedi ki...

Bloğa ve blog dostlarına Selam olsun...
"Leküm diniküm veliyye din" Onların dini onlara bizim dinimiz bize...
Bize sizin gibi kardeşlerimiz yeter...İnsanlar sanki hastalıklıymış gibi yüzümüze baksada BU YOLDA ÖLMEK VAR DÖNMEK YOK...ALLAH İÇİN KENDİNİ FEDA ETMEK VAR, kıvırmak YOK...

Adsız dedi ki...

Heheyt, işte bu, müslüman bacılar size neredesiniz dediklerinde "BİZ BURADAYIZ, ALLAH İÇİN BURADAYIZ,ALLAH İÇİN ÖLÜRÜZ" dedikten sonra bizi kim durdurabilir ?
Vallahi iyice gaza geldim, tutmayın...
:)
Selamlar hepinize dostlar

Bir Hoş Seda imiş... dedi ki...

Elhamdülillah Elhamdülillah

Adsız dedi ki...

Serap Halide kardeşim, gözlerim doldu, derken Leyla kardeşimin mesajıyla adeta ağladım, ama sonundada yine güldüm...
Allah sizden razı olsun...

Adsız dedi ki...

"Elhamdü lillahi rabbi'l-âlemin"
Böyle sıcak bir blogla karşılaştığım için...
Hatice Demir
Küçükçekmece-İstanbul

Adsız dedi ki...

Haydi kızlar okula! Bizler karanlıkta, iş çevirmeye alışmışız, beyaz örtü gözümüzü kamaştırıyor ,siyah saçını göster.!

Haydi kızlar okula! Geldim hocam, saçın kapalı, yazıyı göremezsin, Gözle görünmez saçla görünür yazılar bunlar.!

Haydi kızlar okula !Bu yazdıklarımdan dolayı idam edin beni ,okuyup Alim olamayacam ,hiç değilse bu yolda şehit olurum, Kuldan korkmuyorsanız Allahtan korkun.!