Kolay Truff 17:08









Bütün bir haftayı resimlerle özetlemiş oldum sanırım.İlk resmimiz Büyükçekmece sahilinden Teyzoşa annemle birlikte sabah kahvaltısına gittik. Kahvaltıdan sonra da ufak çapta alışveriş yapmak için dışarı çıktık.Ardından sahilde dondurma keyfi yeğenlerimle birlikte.Sahili gezerken ufak çapta ördek kaz,tavuzkuşuyla da karşılatık.(çok güzellerdi tavuzkuşunun açmasını beklemek istedim ama fırsatım olmadı)Resmini de sizlerle paylaşmak istedim.

Diğer resimlerimiz de Merkez Efendi Caminin içerisinden.Hiç aklımızda yokken eşimin hadi bu akşam Yatsı namazını Merkez Efendi de kılalım demesiyle başladı.Keyifle yola çıktık iyikide çıkmışız.Öyle bir manevi havada namaz kılıyorsunuz ki sabaha kadar kalsak dışarı çıkmak istemeyeceğiz.Yanlız üzücü bir yanıda vardı.Erkekleri toplasan iki elin parmakları kadar yoktu.Bayan bölümün de de sadace ben.Belki biraz yer olarak tenhada olabilir diye düşündüm az olmasının sebebi ama ne kadar az olursa olsun oranın halkı bile doldurabilir o güzel mekanı:(

Gelilelim yiyeceklerimize;Kadriye annemin bizlere yaptığı mangal keyfi(elektrikli suda olanlarından bizde aldık kokusuz mangal keyfi süperrr)Vildan da yeni makarnasıyla mangalımıza ayrı bir keyif kattı.Makarna,havuçlu biberli farklı bir lezetteydi.İsteyen olursa tarifini kendisinden isteriz.

Tatlımıza gelince Teyzemlere giderken birşeyler yapmak istedim zamanım ve vaktimin darlığından ve internette çok yemek siteleri gezdiğimden aklıma yapamadığım kekim geldi.(aşağıda resimde gördünüz siz kendisini)Kendilerini (sözde)truff olurak değerlendirdim:)Kekimizi ufak parçalar halinde geniş bir borcama yerleştirdik.Ufak bir tavada kremamızı bir iki taşım kaynatıyoruz.İçerisine 80-100 gr bitter çikolatamızı ufalayıp çikolatanın erimesini sağlıyoruz.Bu karışımı kekimizin içersine döküp karıştıryoruz.2-3 saat buzdolabımızda bekletiyoruz.Dolabımızdan aldığımız karışımı elimize ceviz büyüklüğünde yuvarlayıp kakao ve hindistan cevizine buluyoruz.İlk olarak eşimize tattırıp beğenilmesinden sonra tabağımıza yerleştiriyoruz.Evli olmayan arkadaşlarda evde damak tadına inandığız kişiye tattırıyoruz.
Teyzoşlara giden trufflar çok sevilerek yendi hatta tarif istendi tabi bende vermedim bloğumu ziyaret etmesini ancak tarifi orada bulacağını söyledim napim:)

14 yorum:

Adsız dedi ki...

canım büyükçekmecedeki mekan tam benlik gibi ;) ne dersin :D
ayyhh bu arada oyumuda kullandım ilk kez :D çok güzel yaa sevdim bu işi :D parmağımıda biraz sildim birazını bıraktım hoşuma gitti :D
vatana millete hayırlı olsun ;)
bu arada tatlından istiyorum şekerim gelcem ziyaretine ;)

Bir Hoş Seda imiş... dedi ki...

canım sen gel ben yaparım tatlı sana.Hayırlısı olsun memleketimize.Büyükçekmece bize göre değil sadece cafeleri güzel

Adsız dedi ki...

19u geçti saat tayyip amcam uçtu yaa süper gidioooo bu iş buraya kadar :D bakalım nolcak merakla bekliyorum :D
...DURMAK YOK YOLA DEVAM...

Adsız dedi ki...

Elhamdulillah halk bir nebze gerçeği gördü kardeşler...Ampülü patlacatacaklardı ancak ampül ellerinde patladı...
Mitingcilerin nasıl halktan uzak alevi ve dinsiz kesimlerden oluştuğu anlaşıldı.
Üzgünüm Şehit cenazelerinden oy kazanan mafyacı parti meclise girdi.

Ya abla senin kocan ne kadar gezdiriyor seni ? Paso gezmelerdesin ne iş ya ?
Bu modelden çok var mı elinde ?
Hani yani gözümüz yok ama, maşaallah yani böyle eş, koca bu devirde altından bile değerli...

Ama bakıyorum yani sende pastalar börekler çörekler hizmeti eksik etmiyorsun...Allah mutluluğunuzu daim kılsın, can dostum...

Tayyip BABA...duy sesimizi...

Adsız dedi ki...

Oh be, dedirtti bize seçim sonuçları seda'cım...Leylanın sözlerine katılıyorum hakikaten bu zamanda eşini böyle gezdiren ne kadar insan var ki ? Sanırım zamane erkeklerinde bu oran %3-5'i geçmez...Bizimkide duysun :)) Ben memnunum ama istediğin hayal ettiğin bu muydu diye sorarsanız ? Kısmen evet kısmen hayır derim...

Çok güzel bir taktik aslında Truff'u böyle denemek...
Kızartmalar içinde afiyet olsun...

Adsız dedi ki...

Dadaşlar diyarımızdada AKP şenliği yaşadık.Allah başbakanımıza yardımcı olsun.
Ne güzel mübarek mekanları sürekli geziyorsunuz sedacım, bayılıyorum.
Eşinle ilgili birşey söylemek istemiyorum, nazar değmesin, değerini bil derim.
Allah CC bekar kardeşlerimizede böyle eşler nasib etsin.

Bir Hoş Seda imiş... dedi ki...

Leyacığım güzel sözlerine ekleyecek birşey bulamıyorum çok güzel tahlil etmişsin herşeyi.Bizlerde çok mutlu olduk bugünkü seçim sonucundan Allah yardımcıları olsun.Eşim için söylediğin sözlerin içinde diyecek söz yok.Bu modelden elimde olsa bütün güzel kardeşlerime göndereceğim valla ama tek erkek çocuk napim:)Allah isteyen herkese eşim gibi eş nasip etsin Allah ondan ve onu yetiştirenlerde Razı olsun demeden geçemeyeceğim.Rabbim seninde gönlüne göre versin can dostum
Ferahnaz kardeşim inşallah duyar eşinde senin sesini burdan:)Truff süperdi kapış kapış gitti ben şaşırdım doğrusu bu kadar beğenilmesine.Hemde kekim ziyan olmadı elhamdülillah güzel kardeş:)
Saadet kardeşim duâna canı gönülden amin diyorum.Erzurumda da güzel mekanlar var değil mi?İsteyen olursa güzel kardeşler email adresime sizlerde bulunduğunuz şehirlerde güzel mekanları bana gönderebilrisiniz bende yayınlarım biranda geldi bu fikir aklıma :)ne dersiniz?

Adsız dedi ki...

Tebrikler AKP.İnşallah memleketimize hayırlı olur.Truff'un ne olduğunuda öğrendik sayende Seda'cım.
Yalnız makarnayı merak ettim.Havuçlu ? Biraz tatlı şekerli gibi olmadı mı?
Afiyet olsun...
Bu arada maşaallah diyeyim bende ailen için.Eşinin insanın gönlünü hoş tutması ne güzel!!! Karşılıklı olunca mutlu yuva oluşuyor.
Bu arada gizzem kardeşle çok yakınsınız sanırım...
Hepinize selamlar

Adsız dedi ki...

Ne güzel ya mübarek mekanları geziyorsunuz sedacım, biz kırkyılda bir gidersek o kadar :(((((

Bir Hoş Seda imiş... dedi ki...

Sema kardeşim hoşgeldin.Makarna bahsettiğin gibi şekerli falan değildi değişik bir tadı vardı.Allah herkeze mutlu yuvalar nasip eder inşallah.Gizemcim benim yeğenim canım.Allaha emanet olun güzel kardeş

Adsız dedi ki...

Kardeş truff'un içini kekle değil başka nelerle yapabiliriz ?
Bir de adı niye Truff ya şuna tatlı topları,küpleri falan desek :))))

Merkez Efendi'yi TGRT'nin kasetlerinden dinlerdik hep, kendisinin sabrına sözlerine hayranlık duyarım, ne güzel fırsat bulup gidebiliyorsunuz.

Allah'a emanet olun

Adsız dedi ki...

AKP'miz burada manisadada zafer kazandı.Üstelik pis mitingciler şehrimizdede miting yapmalarına rağmen avuçlarını yaladılar.
Merkez Efendi'yi merak ettim, duymuştum ama hayatını okumamıştım.Bir deneyeceğim.
Yalnız makarnayı bende merak ettim...
Tarifini verebilir misiniz ?
Selamlar

Adsız dedi ki...

AKP ciler coşmuş bakıyorum :)
Hayırlısı olsun memleketimize...
İnşallah başörtüsü problemini halledebilirler.
Kardeş truff'u pek anlamadım ben ama şu alttaki kekin tarifinide inceleyeyim.
Başka şeylerdende yapabiliriz sanırım.
Allah ziyaretlerini mübarek etsin kardeşim, böyle mekanları sık sık ziyaret edince bizlerede hatırlatıyorsunuz.Erkekleri ikna edebilsek :)))

Bir Hoş Seda imiş... dedi ki...

Salime kardeşim genelde artan keklerle yapılıyor.İnternette araştırdım gene şekli bu bir tek pastacı burcuda sadece krema ve katıyağ vs.yapılmış ama oda aşırı kalorili.Kardeş ne güzel memlekttesin sen öyle urfa yazmışsın orada da çok güzel mekanlar var değil mi?Urfa,Antep,Konya gibi illeri çok merak ediyorum bende.İnşallah sizler buraya bizlerde oralara Rabbim gelmeyi nasip eder.
Ridaniye kardeşim makarnanın tarifini en yakın zamanda yayınlayacağım.Merkez Efendinin hayatını okumanı veya izlemeni tavsiye ederim kardeş.
Ebru kardeş turff elde kalmış kek parçalarını kremayla birleştirip dinlendirerek yapılan hafif ve oldukça lezzetli minik pastacılar desek.Ahh o erkekler ahh:))