CNR FUAR GEZİSİ 23:27

Bugün eşimle Yeşilköy CNR Alışveriş Fuarına gittik.Bayram Alışveriş gününleri başladı.Dolaşıp gözümüze çarpan birkaç eşya almak istedim.Evlendiğimden buna yana evime çok fazla tabak çanak vs...birşeyler almadım annem sağolsun biz çalışırken oda birşeyler koydu kenara:) ama tabi zamanından önce alındığu için modeller biraz eski geliyor gözüme ama evimde de aşırı eşyayı da sevmediğimden çok fazla heves etmedim almadım da biraz eksilme olmasını bekledim normalde evde hertürlü sakarlığı yapan ben kendi evimde kolay kolay birşey kırmadım:))istesemde kırılmadı :P

Kılık kıyafetten çok mutfak eşyalarıyla ilgilendim ve bunlarıda sizlerle paylaşmak istedim.Fiyatlar oldukça makul zaten satıcılarda normal fiyatları olmadığını birdaha bu fiyatlara bulamayacağımızı söylüyorlar:)




Orta boy Salata Tabakları Renk Renk vardı ben beyazla maviyi tercih ettim eşimle bana:)









Kalpli olanlar çok şeker geldi reçeller düşündüm içinde:)

Diğerleri de kahvaltılık olarak düşündüm








Hurmaların ve şekerlemelerin içinde çok hoş duracağını düşündüm:)








Kendilerini çok beğerek aldım.Fırında,Buzlukta,Mikro dalgada kullanılabiliyor.Ufak olmaları da iki kişi için oldukça iyi:)










Fincanlarım nasıl:)Böyle toplu halde olmaları çok hoşuma gitti altlığının olmaması düşündürdü ama çok beğenerek aldım derli toplu:)çok yer kaplamasın değil mi:)









Bunlarda eşimin beğendiği ihracat fazlası yada kalite bakımından iyi olduğunu söylediği(Kendisi gıda ihr.önce teksit ihracatı yapıyordu) ve fiyatları da oldukça makul cicilerimiz:)




Birkaç resimde sizler için çektim.gitmek isteyenlere değişiklik arayanlara duyrulur.Fiyatları oldukça iyi.Yalnız herşey güzel ve kaliteli değil Dikkatli olmak lazım:)





10 yorum:

AYSUN dedi ki...

İyi günlerde kullan canım aldıklarını... Evettt salı akşamı gideceğimiz yer belli oldu:P

Adsız dedi ki...

Maşaallah kardeşim, ya ben bu senin gezmelerine hastayım ya, nasıl hemen duyup gezebiliyorsun ?
Helal yani

Bir Hoş Seda imiş... dedi ki...

Sağol Aycuncuğum inşallah sende beyenirsin
Ferahnaz kardeşim gezme işini karı koca seviyor ve internetten kardeşden yardım alıyor araştırıyoruz:)Türkiyeye gel senide gezdirelim canım:)

Talha ile Eymen'in annesi dedi ki...

hayırlı günlerde kullan inşaallah.
ben de nezaman o fuara gitsem soluğu mutfak eşyalarının olduğu stantlarda alıyorum. :D

Bir Hoş Seda imiş... dedi ki...

Sağol canım:)Bayan olmanın güzellikleri bence mutfak eşyaları:)Daha güzelleri sizin olsun inşallah

Calimero Mutfakta dedi ki...

Aldiklarinizi gule gule kullan. Bizim de haftasonu istanbuldan misafirlerimiz vardi.. kemeraltinda deli gibi kiyafet ve zuccaciye alisverisi yaptik :) istanbul a gore fiyatlari cok uygun buldular :)

Adsız dedi ki...

ne güzel şeyler almışsın sağlıklı günlerde kullanın işaallah...
bende istedim şimdi gitmek,fuar bayrama kadar açıkmıymış?

Bir Hoş Seda imiş... dedi ki...

Calimero beni coşturma:P bak bende gelirim sonra:))

Sağol Afacanların annesi.Fuar 11.10.07 tarihine kadar yani Bayramın ilk gününe gece 23'e kadar açık canım

Eski dedi ki...

merhabaa :)

şu fincanların kızlı mızlı modelini görmüştüm cok beğenmiştim bende onlardan istiyorum çeyizime :P

Bir Hoş Seda imiş... dedi ki...

merhaba nevv

Bende beğendim onları ama bunları vildoş beğendi kırmızı kırmızı die:)
İnşallah çeyizine daha iyilerini nasip eder Rabbim:)sevgiler