SULTANAHMET GEZİSİ 12:30













Dün süpriz bir şekilde eşim Sultanahmet Camiine ve Kitap Fuarına gidelim mi dedi?Tabi teklifi reddetmek olmaz değil mi:P
Hemen hazırlanılıp çıkıldı yola:)Varıldı güzel mekana
Öyle çok kitap vardı ki şaşırdık hangisine bakacağımıza.
Tek tek bütün yayınevleri dolaşıldı birçok kitap alındı ama eşim benden daha fazla aldı:(
Hafta içi olduğundan ve birazda erken gidildiğinden rahatlıkla dolaştık inceledik.Bu arada eşimden tekrar gelme sözü aldım.Hani belki kardeşlerimle falan tanışma fırsatım olur belki diye:)Hatta önümüzdeki hafta çarşambayı gözüme kestirdim tabi bir aksilik olmazsa.Sebebine gelince çarşamba günü çünkü Vehbi hocamızın imza günü varmış yupppiiiiii Kaçrmak istemiyorum.Vehbi hocamızın kitaplarından bir kitap daha aldım hatta birçok kitap alma hakkım vardı ama onu bir sonraki sefere sakladım.(hani eşim gitmeyelim yada gidemiyoruz falan derse diye:P)
Şimdi alınan o güzel kitaplar imzalatılmadan olur mu:))

Camii içerisinde Kabenin minyatür modeli de vardı.Etrafında resim çeken kalabalık fazla olduğundan çok detaylı çekemedim.

Sultanahmet Camiiden görüntü.

Ayasofyadan bir görüntü.











İstanbul ve Sultanahmet Camii tanıtıcı bir film yapmış Büyükşehir Belediyesi ve bir cafenin önünden geçerken gözümüze çarpan semazen gösterisi.










Bunlar ne bilin bakalım?........

İp ucu yenecek bir şey değil:)

Cevap:Sabun:) çokk şekerler değil mi:PP


Sultanahmet de oruç açmak biraz zor,gidecek olanlar için duyurulur.Hafta içi olmasına rağmen ve çok kalabalık gözükmemesine rağmen ezan saati yer bulmak pek mümkün olmuyor.(eşim telefonda görüşme yaptığı için akşam namazından sonra yer bulabildik kendisini burda saygıyla anıyorum:)))Ayrıca bir dipnot daha;geçen senelere nazaran yiyecek bölümünde azalma var çeşit eskisi kadar yok.Ya döner yada sucuk ekmek döner:(+fiyatları de pek ucuz değil.Şahsen biz bir çorba,(bol sulu) pilav üstü döner ayran iki kişi 25 ytl sucuk ekmek 5 ytl içeceksiz(yedik ve ben pek memnun kalmadım).Yani normal yerlerde menü tatlısıyla hurmasıyla birlikte kişi başı 20-25 ytl en azından iki kişi daha rahat yerde ve ne yediğini bilerek gidilse verilen 40 ytl :)Kitap fiyatları oldukça iyi hatta Ramazan ayın sonlarında doğru daha da indirim oluyor bilgilerinize sunulur.

Ayrıca ananem birazdan iftara gelecek ama ben hala bilgisayar başındayım:)ve evde yemek yokkkkkkk:))))

12 yorum:

Zen dedi ki...

yaa bu kitap fuarına arkadaşım gitmişş..anlata anlata bitiremedii..bir kitap kurdu olarak istanbul'da olsaydım bende gitmek isterdim çok :'( çok güselmiş gerçektenn..ayrıca o sabunlar çok hoşuma gitti çok güzel gözüküolarr :)


bu arada iftar hasırlıkları içinde kolay gelsin apla :)

AYSUN dedi ki...

seda biz de eyüpteydik:) hehe çarşamba mı gelsek yoksa sultanahmete:):)

Adsız dedi ki...

Aaaa, bende bugün gitcem inşaaalah...

Adsız dedi ki...

Ah ah, nerde burada böyle büyük fuar...
Kitap aldın mı güzel kardeşim ?

Bir Hoş Seda imiş... dedi ki...

Seineb kardeşim inşallah sanada gelmek nasip olur Kitap fuarına tam senlik çünkü kurtlar için:)
Aysun belli mi olur bir aksilik çıkmazsa görüşelim derim:)çarşamba
Elif git bakalaım nasıl bulacaksın:)
elif kardeşim aldım ama bir iki tane ama çarşambaya yada tekrar gitmek nasip olursa aklımda kalanlar var onları da alırım inşallah

Adsız dedi ki...

Kardeş bu ne hız ya...Fuar ne zaman başladı da gittin...helal olsun yani...
Evet çok pahalı olduğunu biliyorum.
Ne güzel ama gezmek değil mi ya ?

Bir Hoş Seda imiş... dedi ki...

D.Leylacım evet gezmek süper birde işin içinde güzel mekanlar oldu mu daha da güzel.hız konusunda mütevazi olamıyacağım yani:)napim evde ve ev hanımı olunca en ufak boş zamanı değerlendirmeye çalışıyoruz:P

Adsız dedi ki...

Kardeşim kitap fiyatları nasıl ?
Çok kitap istiyorum da indirim falan var mı ?
Ay sabunlar ne güzel öyle...

Kuaybe dedi ki...

Fotoğraflar çok güzel Sedacım.. İçim gitti, ben de oralarda olmak istedim..

Bir Hoş Seda imiş... dedi ki...

Melis kardeşim kitap fiyatları oldukça makul inidirimler var bir de Ramazanın sonuna doğruda daha da indirim oluyor
Kuaybeciğim inşallah kısmet olur gelirsin yusufla buralara ben ona bakarım sende güzel güzel gezersin olur mu:)

Adsız dedi ki...

Memleketimizde ramazan işte bu yüzden güzel...Sultanahmet'i çok merak ediyorum zaten...Biraz daha çok resim istiyoruz Seda'cım :)
Sana yol göründü

Adsız dedi ki...

Aynen öyle kardeşim, Sultanahmet çok güzel oluyor, gerçi o kadar çok köfte döner kokusu o tarihi ve kutsal mekanı biraz tuhaf hale sokuyor ama belki insanları doğru yola sevkedebilir.
Ama bol resim konusuna bende katılırım yani...
Selamlar dostlar...