Kandiliniz Mübarek Olsun 17:09




Yarın idrak edeceğimiz mübarek Recep ayı,kameri ayların yedincisidir.
Recep ayının birinci günü oruç tutanlara 3 senelik,ikici günü oruç tutanlara 2 senelik üçüncü günü tutanlara 1 senelik nafile orucu sevabı verilir.Bu hadis-i şerifle sabittir.

Bu ay Cenabı-ı Hakk'a mahsus bir ay olduğu için Zat-ı İlahiyi bildiren İhlas Suresini çok okumak lazımdır.

Rabbim tüm İslam aleminin dualarını kabul eylesin.Yurt içinde ve Yurt dışında yaşayan tüm kardeşleriminde bu mübarek Regaib gecesinde Kandilleri mübarek olsun.

Dualarınızda unutulmamak dileğiyle.Dualarımdasınız.

7 yorum:

anneminkizıyim dedi ki...

Bir kandil gülü savur sevdiklerine, size onlardan gülücükler getirsin öyle içten öyle samimi ol ki göz yaşlarını bile tebessüme çevirsin. Kandiliniz mübarek olsun.

Esra dedi ki...

Senin de kandinin mubarek olsun canım..

sühendan dedi ki...

Bayağı bekledim kandil yazısı yazarsın diye.Doğru tahmin etmişim ama geç kaldım okumakta.

Senin de kandilin mübarek olsun.Dualarda buluşmak ümidiyle...

Adsız dedi ki...

Evet bende bekledin ama geç olsun seda'dan olsun.
Ferahnaz

Adsız dedi ki...

Kandiliniz mübarek olsun.

RUMEYSA dedi ki...

geçmiş kandilin mübarek gelecek ayların hayırlı olsunn

ALLAH razı olsun...

Bir Hoş Seda imiş... dedi ki...

Güzel arkadaşlarım hepinizin tekrardan geçmiş Kandili Mübarek olsun.Normalde kandil mesajımı daha erken yollacaktım ama internetin azizliğine uğradım.Yazdıklarımı bile kayıt edilemedi dedi tabi bende internet başında bekledim ama geç oldu.Kusura bakmayın canlarım