KEŞKÜL 22:39



KEŞKÜL

1 lt. süt
1,5 su b. tozşeker
yarım su b. hindistan cevizi
1 yumurta sarısı
1 çorba k. toz badem
3 çorba k. nişasta

HAZIRLANIŞI:

Sütten bir bardak ayırıp tencereye alın. İçine tozşekeri ve
hindistan cevizi ile toz badem da ekleyip karıştırarak pişirin.
Diğer tarafta ayırdığınız sütün içinde nişastayı ve yumurta
sarısını çırpın ve kaynamakta olan sütün içine yavaş yavaş ilave edin.Bir iki taşım kaynattıktan sonra kaselerimize servis edin.

tatlı hakkında yorumlar;ben bayıldım süt içmeyen biri olarak:)

Eşim tarçınsız olarak tüketti kendilerini ve çoooookkk güzel olmuş dedi:)
Hani şu makarnayı yapan zayıf kardeşimde beğendim ama çok tatlı dedi:)

İtiraf etmem gerekirse tarifi oktay ustadan denedim eşim nerdeyse bir aydır özellikle kazandibi olmak üzere sütlü tatlı istiyor ama kazandibini birkaç seferdir denememe rağmen istediğim gibi yapamadım denemeye devam ediyorum ve eminim ki yakın zamanda resmini yayınlayacağım azimliyim:)

Kardeşimin söylediğide doğruydu tatlı biraz fazla tatlıydı ama sanırım bu benim şekerimden kaynaklanıyor.Şekerini kontrol ederek atın derim.

Afiyet Olsun şekerlerim

13 yorum:

RUMEYSA dedi ki...

hmmmmm keşkül...

malzemesi çok azmış seda ablacımm belki bende yaparımmm bide şunun üzerine antep fıstığı olacak yemede yanında yat :)

Adsız dedi ki...

Öf maşallah ne görüntü öyle bea...

Adsız dedi ki...

Keşkül kazandibi hiç beceremem diye denemediğim tatlılar.Ama çok güzel görünüyor seda'cım, eline sağlık.
Yapabilir miyim acaba ?

Adsız dedi ki...

Keşkül, deneyelim bakalım,başımıza iş açtın seda'cım gören istiyor yani...
Ellerine sağlık canımcım...

Bir Hoş Seda imiş... dedi ki...

Güzel kardeşlerim sütlü tatlıları seviyor ve seviliyorsa deneyin derim.Hem keşkül oldukça basitmiş bu zamana kadar niye yapmamışım diye üzüldüm:)

Adsız dedi ki...

Bende deneyeceğim inşallah.
Sağol sedacım.

Bir Hoş Seda imiş... dedi ki...

Semacığım şimdiden afiyet olsun canım:)

meleklerim ve ben dedi ki...

Merhaba bloğunuzu ilk defa dolaşıyorum tariflerinizi çok beyendim,izninizle keşkülle semizotulu patates salatanızın tarifini aldım en kısa zamanda ben de deneyeceğim.
Ellerinize sağlık...

beyzanın annesi dedi ki...

off offf
tatlı hastası biri olarak bayıldım en kısa zamanda deneyip bende yayınlamak istiyorum..

elinize sağlık......

Elif dedi ki...

Ne guzel bir goruntudur o oyleee :)

Adsız dedi ki...

Keşke keşkül yapan olsa da yesek ya....Ablaaaa...
Öptüm canım seda ablacım...
Elif Namlı

Adsız dedi ki...

Çok güzel görünüyor,tebrik ederim.
Nefise Daleea

Adsız dedi ki...

Seda'cım merhaba, bir pazar sabah namazına 1-2 saat var daha Ohio'da...Bir bakayım dedim sevdiğim tatlılardan keşkül'ü yapmışsın...İnan sabah kahvaltısında yaparım birazdan, canım nasıl çekti anlatamam.