Kadir Gecesi 15:07

6 yorum:

Zen dedi ki...

ablacımm kandilin mübarek olsun...dualarında unutma beni de olur mu ? sevgiler...

Seddosh dedi ki...

canım sen daha ince düşüncelisin.. mesajımı aldığında, seda8877@windowslive.com a bir maille dönersen sana söylemek istediklerim var. Hayırlı kandiller.öpüyorum

Kaçık Leyla buradaydı dedi ki...

Ay diyorum bir eksik var eksik bir şey yaptım.Meğer ben Hoşsedamın gecesini kutlamamışım.Ablacım Allah bütün dualarını makbul etsin.Ellerinden öperim...
Anaaadın mı ?
:)

Ferahnaz dedi ki...

Seda'cım geçmiş kadir gecenizi ve bayramınızı kutlarım, türkiye'ye gelmeyi planlıyorum.gelebilirsem mutlaka seni arayacağım, görüşelim inşaallah.kardeşlerimde tanışmak istiyor.
Selamlar
Kardeşin Ferahnaz

Bir Hoş Seda imiş... dedi ki...

kardeşim ferahnazcığım hayırlısıyla gelirsin görüşürüz inşallah ne sevindim yorumunda görüşmek istediğini okuyunca:)dört gözle bekiyorum sizi:)ayrıca bana birhosseda@gmail.com da ne zaman geliceğin konusunda bilgilendirirsen sevinirim.:))ayy çok heycanlandıımmm:)

muko dedi ki...

merhaba,ne kadar güzel olmuş blogunun hali:)